Sååååå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.683 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

DK

Nu er jeg officielt stoppet på pillen! Jeg føler mig lidt nøgen faktisk, he he...

Vi starter på projekt baby til marts, og februar er altså en sådan "rens din krop for p-piller og kom ind i god cyklus"-måned (ja... der er ret høje forventninger til at min krop liiige klarer det på en mdr! )

Så nu må vi se om kæresten og jeg kan klare en måned på lagnerne uden for meget gymnastik. Det vil ikke være en katastrofe hvis jeg bliver gravid, men tæt på hvad angår hvordan det passer med studier/eksamner osv.

Men er bare vildt glad og spændt over at vi er i gang med de indledende forberedelser og på at se hvordan det hele kommer til at gå!

Min mens kom denne gang 3 dage senere end den plejer, og kæresten var næsten helt skuffet over at der ikke var en baby nu. Som han sagde "jamen nu hvor vi skal til det, må der da godt SKE NOGET". Så vi er utålmodige selv om vi ikke engang er startet endnu, he he

Alt er naturligvist hemmeligt for dem herhjemme IRL, he he...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Mira0911

Jeg krydser hvad der kan krydses....

Held og lykke...

Anmeld

15. februar 2010

Lise

Jarmen, held og lykke. Men pas nu på - det er kun 10 mdr siden jeg smed mine p-piller, og se nu hvor det har ført mig hen...

Anmeld

15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ønsker jer rigtig meget held og lykke! Det er nu en speciel tid, når man giver baby-projektet "order to go".

Bedste hilsner

Karoline

Anmeld

15. februar 2010

Riksen

Jamen, velkommen i klubben

Ja, den med utålmodigheden kender jeg godt - det gør vi vist allesammen herinde

Jeg ønsker jer held og lykke!

Anmeld

15. februar 2010

Winnie

DK skriver:

Nu er jeg officielt stoppet på pillen! Jeg føler mig lidt nøgen faktisk, he he...

Vi starter på projekt baby til marts, og februar er altså en sådan "rens din krop for p-piller og kom ind i god cyklus"-måned (ja... der er ret høje forventninger til at min krop liiige klarer det på en mdr! )

Så nu må vi se om kæresten og jeg kan klare en måned på lagnerne uden for meget gymnastik. Det vil ikke være en katastrofe hvis jeg bliver gravid, men tæt på hvad angår hvordan det passer med studier/eksamner osv.

Men er bare vildt glad og spændt over at vi er i gang med de indledende forberedelser og på at se hvordan det hele kommer til at gå!

Min mens kom denne gang 3 dage senere end den plejer, og kæresten var næsten helt skuffet over at der ikke var en baby nu. Som han sagde "jamen nu hvor vi skal til det, må der da godt SKE NOGET". Så vi er utålmodige selv om vi ikke engang er startet endnu, he he

Alt er naturligvist hemmeligt for dem herhjemme IRL, he he...

Held og lykke  Det er så spændende, med baby projekter.

For at det sker hurtigt for jer.

Anmeld

15. februar 2010

IreneIrene

Jeg håber oså det bedste for jer og krydser fingre for at det snart lykkedes for jer...

Selv er der nu tænkt på barn nr. 2 hos os, så det er også ret spændende hvad der sker...

Anmeld

15. februar 2010

MM1987

Velkommen i "klubben"...

Hvor er det spændende...

Anmeld

15. februar 2010

DK

Tak... Hvor er i søde!!

Ihhh glæder mig sådan til alt det her! Det er så dejligt at vi er startet og der ikke er mere ventetid på at komme igang med at vente på at blive gravid... Hmmm...

Anmeld

15. februar 2010

Agnete

He he griner :

Held og lykke til jer. Håber der sker noget hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.