Gravid fotografering i kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Jeg har tidligere brugt en fotograf der hedder carsten rasmussen, han har også en hjemmeside http://www.carstenrasmussen.dk/

Han er jo en mand, men slet ikke ubehagelig på nogen måde...

Jeg synes han er rigtig god i hvert fald, og havde i hvert fald dengang også mulighed for at leje nogen fede studier...du kan jo se på hans hjemmeside...

Han har f.eks. taget de her billeder af mig..

Hvor er du altså smuk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Han skal no skrive tilbage...

Det bliver spændende...

Ja, jeg synes også det er nogen rigtig fine billeder han tager - og han er helt nede på jorden, stille og rolig...

Jahh, jeg tænkte mig også lige en ekstra gang om inden jeg lagde det sidste op, men så tænkte jeg "fuck nu det"...jeg har jo også sagt ja til de måtte ligge på hans side...såå...skidt pyt...og synes de er flotte

skønt at han er nede på jorden osv, for synes også det er en stor opgave jeg har sat mig for.. nøgenhed .. hehe.. du skal da ikke tænke 2 gange inden på smider det ud, du er jo super flot på det.. Faktisk var min første tanke at kroppen ligner lidt paris hiltons krop, og det skal du da være stolt af Rigtig model lækker ! 

Anmeld

15. februar 2010

MM1987

Zette skriver:

Hvor er du altså smuk 

Tak...

Men der er nu sket lidt siden - desværre...

Og efter en (forhåbentligt snart stående) graviditet - så er det jo godt man har billeder...

Anmeld

15. februar 2010

MM1987

Risen skriver:

skønt at han er nede på jorden osv, for synes også det er en stor opgave jeg har sat mig for.. nøgenhed .. hehe.. du skal da ikke tænke 2 gange inden på smider det ud, du er jo super flot på det.. Faktisk var min første tanke at kroppen ligner lidt paris hiltons krop, og det skal du da være stolt af Rigtig model lækker ! 

Hold da op...måske ikke lige...

Men tror da jeg skal skynde mig ned i træningscentret og kæmpe mig tilbage til det der...

De er gode at have...sjovt at kigge tilbage på, og de giver uden tvivl en selvtillid...

Anmeld

15. februar 2010

DK

Du ser super skøn og flot ud!! Jeg ville ønske jeg havde så smukke billeder af min krop! Ork, så ville jeg slet ikke kunne lade være med at smide dem på, he he!!

Anmeld

15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mia Maia skriver:

Jeg har tidligere brugt en fotograf der hedder carsten rasmussen, han har også en hjemmeside http://www.carstenrasmussen.dk/

Han er jo en mand, men slet ikke ubehagelig på nogen måde...

Jeg synes han er rigtig god i hvert fald, og havde i hvert fald dengang også mulighed for at leje nogen fede studier...du kan jo se på hans hjemmeside...

Han har f.eks. taget de her billeder af mig..

WAUW hvor er du flot!!!! Det er da helt utroligt!!!

Anmeld

15. februar 2010

MM1987

Rosa skriver:

WAUW hvor er du flot!!!! Det er da helt utroligt!!!

Og det skulle komme fra dig...

Men 8 kg og en omgang hormon behandling har vidst ødelagt det...ej

1000 tak...

Anmeld

15. februar 2010

MM1987

DK skriver:

Du ser super skøn og flot ud!! Jeg ville ønske jeg havde så smukke billeder af min krop! Ork, så ville jeg slet ikke kunne lade være med at smide dem på, he he!!

Tak...

Synes nu også du er rigtig flot...

Men tror heller ikke der kommer nogen på af nyere dato...

Forresten har været inde og lure på jeres hus...hvor er det flot...

Anmeld

15. februar 2010

pigen08

Kender en dygtig og billig fotograf i Odense, som også tager hjem til folk og fotograferer. 1 times fotografering for 400 kr. Se hjemmesiden www.spfoto.net. Billederne er virkelig gode! Anbefales på det kraftigste!

Anmeld

15. februar 2010

Risen skriver:

Hej tøser, 

min kæreste og jeg har bestemt os for at jeg skal have taget nogle graviditetsbilleder når jeg runder ca 30 uger . Jeg vil gerne være næsten nøgen på billederne, uden at vise for meget. (altså en hånd over bryster osv). Derudover vil vi gerne have taget nogle sammen , hvor kæresten også er med på.. Kan i anbefale nogle ? gerne i kbh og gerne en kvinde ? Og hvad har I givet for sådan nogle billeder ? 

Knus Maria 21+0

Hejsa!

Jeg har lige fået svar fra ham Carsten vdr det modeljob han søger og han vil helst fotograferer så sent i graviditeten, som muligt..  Han tager iøvrigt 1000,- !!

Stine 28+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.