Gravid fotografering i kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.224 visninger
28 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Risen

Hej tøser, 

min kæreste og jeg har bestemt os for at jeg skal have taget nogle graviditetsbilleder når jeg runder ca 30 uger . Jeg vil gerne være næsten nøgen på billederne, uden at vise for meget. (altså en hånd over bryster osv). Derudover vil vi gerne have taget nogle sammen , hvor kæresten også er med på.. Kan i anbefale nogle ? gerne i kbh og gerne en kvinde ? Og hvad har I givet for sådan nogle billeder ? 

Knus Maria 21+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

DK

Jeg synes at www.jansdal.dk laver nogle smukke og sobre billeder. Han ligger godt nok i Odense, men måske det der tyll-halløj kunne være en ide til at du er nøgen, men ikke nøgen?

God fornøjelse med det!

Anmeld

15. februar 2010

Risen

DK skriver:

Jeg synes at www.jansdal.dk laver nogle smukke og sobre billeder. Han ligger godt nok i Odense, men måske det der tyll-halløj kunne være en ide til at du er nøgen, men ikke nøgen?

God fornøjelse med det!

Ja alle de gode ligger i Tune , odense osv.. Men det er godt nok flot.. Meget som jeg havde forstillet mig.. Smukt og kunstnerisk ! .. Tak for tippet.. 

Anmeld

15. februar 2010

Risen

ingen andre som kan hjælpe ? 

Anmeld

15. februar 2010

msax

Jeg kan kun varmt anbefale http://banes.dk/  ( http://www.facebook.com/?ref=home#!/banesphoto)

Hun tog de flotteste billeder af mig første gang jeg var gravid. Jeg gav 1000 kr for to timer foran kameraet. Hun lagde makeup og satte hår på mig inden vi gik igang.

Hun har et studie på østerbro ligeved siden af østerport station.

Jeg har desværre ikke nogen billeder liggende på denne computer. Men skriv til hende og spørg om hun har tid. Hun er super sød og man føler sig på ingen måde nøgen selvom man ikke har andet end trusser på og end hånd over brystet

Anmeld

15. februar 2010

MM1987

Jeg har tidligere brugt en fotograf der hedder carsten rasmussen, han har også en hjemmeside http://www.carstenrasmussen.dk/

Han er jo en mand, men slet ikke ubehagelig på nogen måde...

Jeg synes han er rigtig god i hvert fald, og havde i hvert fald dengang også mulighed for at leje nogen fede studier...du kan jo se på hans hjemmeside...

Han har f.eks. taget de her billeder af mig..

Anmeld

15. februar 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Jeg har tidligere brugt en fotograf der hedder carsten rasmussen, han har også en hjemmeside http://www.carstenrasmussen.dk/

Han er jo en mand, men slet ikke ubehagelig på nogen måde...

Jeg synes han er rigtig god i hvert fald, og havde i hvert fald dengang også mulighed for at leje nogen fede studier...du kan jo se på hans hjemmeside...

Han har f.eks. taget de her billeder af mig..

ihh har lige skrevet til ham, så at han søgte gravide modeller ;P .. spændende ! Hvor er de bare flotte de billeder ! Hvad kostede det dig smukke ? 

Anmeld

15. februar 2010

MM1987

Risen skriver:

ihh har lige skrevet til ham, så at han søgte gravide modeller ;P .. spændende ! Hvor er de bare flotte de billeder ! Hvad kostede det dig smukke ? 

Ja, det så jeg også lige...

Jamen jeg ga' faktisk intet for det dengang - men som du også kan se på billeder er det laaaang tid siden...3-4 år tror jeg...

Han ville bare have lov til at bruge billeder på hans hjemmeside...

Så er spændt på om du skal give noget, når nu han søger modeller...

Ihh...hvor spændende, jeg besluttede i hvert fald at når jeg bliver gravid skal jeg også kontakte ham igen...

Glæder mig til at se billederne...

Anmeld

15. februar 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Ja, det så jeg også lige...

Jamen jeg ga' faktisk intet for det dengang - men som du også kan se på billeder er det laaaang tid siden...3-4 år tror jeg...

Han ville bare have lov til at bruge billeder på hans hjemmeside...

Så er spændt på om du skal give noget, når nu han søger modeller...

Ihh...hvor spændende, jeg besluttede i hvert fald at når jeg bliver gravid skal jeg også kontakte ham igen...

Glæder mig til at se billederne...

ingenting ? hvor lækkert.. hehe.. håber han snart skriver tilbage, før der en anden som snupper ham.. Sys godt nok det er nogle flotte billeder han laver! Meget smukke! Så håber han er frisk.. 

Ja dem skal du selvfølgelig se hehe.. ! Men også kun dig så 

Anmeld

15. februar 2010

MM1987

Risen skriver:

ingenting ? hvor lækkert.. hehe.. håber han snart skriver tilbage, før der en anden som snupper ham.. Sys godt nok det er nogle flotte billeder han laver! Meget smukke! Så håber han er frisk.. 

Ja dem skal du selvfølgelig se hehe.. ! Men også kun dig så 

Han skal no skrive tilbage...

Det bliver spændende...

Ja, jeg synes også det er nogen rigtig fine billeder han tager - og han er helt nede på jorden, stille og rolig...

Jahh, jeg tænkte mig også lige en ekstra gang om inden jeg lagde det sidste op, men så tænkte jeg "fuck nu det"...jeg har jo også sagt ja til de måtte ligge på hans side...såå...skidt pyt...og synes de er flotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.