Hvad skal i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

oo

vi er jo temmelig priviligerede som henholdsvis studerende og gymnasielærer har vi næsten to måneders sommerferie sammen vi plejer altid at være hjemme, der er jo drønlækkert herude i skoven - og så er der naturligvis de obligatoriske ture til jylland til Sørens familie og til København til min familie og alle vores venner.

men denne sommer skal vi noget helt specielt: vi skal lave babyværelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

iln

Herhjemme tager vi forskud på sommerferien ved at smutte til Grand Canaria her i marts Glæder mig helt vildt.

Ellers er vores sommer faktisk booket helt op. I juni overtager vi huset, så den står på maling, ordne tag og indretning + vi skal holde bryllup den 12. I juli er vi nok stadig i gang med huset men der skal være plads til en uges camping på Fur. Det er vores sommer. Jeg starter på arbejde til august, hvor Peter så har forældreorlov og køre Silas ordentlig ind i dagplejen.

Anmeld

15. februar 2010

Dictes mor

Per har barsel indtil august (ren luksus, at han har fire måneders barsel), så vi skal hygge med vores lille baby Og vi skal til århundredes bryllup, min lillesøsters, hun bliver den smukkeste i verden, og det glæder jeg mig vildt meget til. Og i september skal vi til Sydfrankrig i et par uger med hele min familie og fejre min fars 60 års fødselsdag, så det bliver spændende at komme ud og rejse med lille babynus. Ud over det skal jeg til konkurrencer med Molly en del henover sommeren, så vi tager afsted hele familien og gør en tur ud af det, det bliver bare så hyggeligt Jeg tror, at det bliver den bedste sommer ever!

Anmeld

15. februar 2010

Milka

aner det ikke

Anmeld

15. februar 2010

TbCp

Vi ved det ikke helt endnu. Håber vi kommer en tur til Normandiet.... det var vi den første sommer vi var kærester og har snakket om det 100-vis af gange siden

Ellers bliver det måske til en tur i sommerhus

Liva starter i børnehave 1. august, regner vi med, så den sidste uge af sommerferien holder jeg den uge så jeg kan kører hende ind hvis det bliver nødvendigt.

Anmeld

15. februar 2010

lion

Ja, I ved jo godt havd jeg skal noget af tiden.

Men ellers er der 2 30 års fødselsdage i sommeren, min mor bliver 50år og både jeg og min søster skal jo holde barnedåb.

Anmeld

15. februar 2010

JustAnotherName

Til april skal vi en uge i sommerhus i Grønhøj -
Bianca, Celina, Kenneth og mig og også pigernes mormor.

Det er første gang at vi skal på en uges ferie med mormor.
De andre år, har vi lavet noget sammen med Kenneths forældre, og for os selv.
Så nu var det på tide at vi også fik lavet noget sammen med mormor!

Til maj skal Kenneth og jeg til Paris i tre dage. Det bliver sådan en lille mini-bryllupsrejse. For vi skal jo giftes på rådhuset til maj. Men vi holder et kirke-bryllup og fest, mm. i 2013, så det er først DER, at vi rigtigt vil fejre det med alt hvad der nu hører til.
Imens vi er i Paris, skal pigerne passes hos deres mormor.

Og så skal vi på en uges ferie for os selv - bare pigerne og mig og Kenneth.
Men lige helt præcis hvor og hvornår det bliver, har vi ikke fået fastlagt endnu.... Men det bliver nok engang i slutningen af august, tror jeg.

Anmeld

15. februar 2010

NaFe

uha her ses der frem til d 20 juni vor turen går 2 uger til rhodos sammen med min mor, søster, min veninde og hendes lille dreng på 1 år til den tid....damn det bliver sååå lækkert, det lækreste hotel med 3 børne pools....så der skal bare hygges og bades og soles

Anmeld

15. februar 2010

Vingummien

Chatarina skriver:

Lige præcis! Det bliver et yndigt syn

Haha ja

Anmeld

15. februar 2010

Vingummien

Tjuhl skriver:

vi er jo temmelig priviligerede som henholdsvis studerende og gymnasielærer har vi næsten to måneders sommerferie sammen vi plejer altid at være hjemme, der er jo drønlækkert herude i skoven - og så er der naturligvis de obligatoriske ture til jylland til Sørens familie og til København til min familie og alle vores venner.

men denne sommer skal vi noget helt specielt: vi skal lave babyværelse

Det er da også det bedste man kan lave i sin ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.