suanne85 skriver:
Blev lige inspireret af nogle andre indlæg på siden. Og blev lidt nysgerrig.
Hvad skal i i sommerferien?
Jeg ved på forhånd at jeg har ferie i hele juli måned så det er de vi skal noget. Frank skal have Naia i en uge men det behøves jo ikke lige være når jeg har fri jo. Men i juli skal vi i sommerhus i en uges tid sammen med Helene, Cassandra, Jakob og lille Julius som vi jo venter spændt på i de her dage. Det bliver rigtig hyggeligt. Indtil videre bliver det Ebbeltoft vi skal til, der er jo også en masse omkring man kan tage til f.eks ree park. Og så holder vi deres 2 års fødselsdag imens vi er afsted.
Og vi glæder os kanont meget 
Det ved jeg simpelthen ikke

Martin og jeg har altid planlagt vores ferie i sidste øjeblik, og da ingen af os har problemer med at få ferie når vi gerne vil have det, er det ikke noget vi sådan tænker over. Vi fik en seddel i vuggestuen i fredags hvor vi skulle udfylde hvornår Marcus holder sommerferie. Problemet er at vi ikke ved det endnu og meget gerne vil vente med at planlægge det som vi plejer, men det må vi lige høre om i vuggestuen, om det er ok.

Men vi smutter jo nok en uge i sommerhus og et smut til svigerforældrene til fyn, og måske hvis vi kan presse det ind et smut til udlandet.
Anmeld