Hvad skal i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Vingummien

Blev lige inspireret af nogle andre indlæg på siden. Og blev lidt nysgerrig.

Hvad skal i i sommerferien?

Jeg ved på forhånd at jeg har ferie i hele juli måned så det er de vi skal noget. Frank skal have Naia i en uge men det behøves jo ikke lige være når jeg har fri jo. Men i juli skal vi i sommerhus i en uges tid sammen med Helene, Cassandra, Jakob og lille Julius som vi jo venter spændt på i de her dage. Det bliver rigtig hyggeligt. Indtil videre bliver det Ebbeltoft vi skal til, der er jo også en masse omkring man kan tage til f.eks ree park. Og så holder vi deres 2 års fødselsdag imens vi er afsted.

Og vi glæder os kanont meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Karo

suanne85 skriver:

Jeg ved på forhånd at jeg har ferie i hele juli måned så det er de vi skal noget. Frank skal have Naia i en uge men det behøves jo ikke lige være når jeg har fri jo. Men i juli skal vi i sommerhus i en uges tid sammen med Helene, Cassandra, Jakob og lille Julius som vi jo venter spændt på i de her dage. Det bliver rigtig hyggeligt. Indtil videre bliver det Ebbeltoft vi skal til, der er jo også en masse omkring man kan tage til f.eks ree park. Og så holder vi deres 2 års fødselsdag imens vi er afsted.

Det ved jeg simpelthen ikke

Martin og jeg har altid planlagt vores ferie i sidste øjeblik, og da ingen af os har problemer med at få ferie når vi gerne vil have det, er det ikke noget vi sådan tænker over. Vi fik en seddel i vuggestuen i fredags hvor vi skulle udfylde hvornår Marcus holder sommerferie. Problemet er at vi ikke ved det endnu og meget gerne vil vente med at planlægge det som vi plejer, men det må vi lige høre om i vuggestuen, om det er ok.

Men vi smutter jo nok en uge i sommerhus og et smut til svigerforældrene til fyn, og måske hvis vi kan presse det ind et smut til udlandet.

Anmeld

15. februar 2010

Vingummien

Karo skriver:

Det ved jeg simpelthen ikke

Martin og jeg har altid planlagt vores ferie i sidste øjeblik, og da ingen af os har problemer med at få ferie når vi gerne vil have det, er det ikke noget vi sådan tænker over. Vi fik en seddel i vuggestuen i fredags hvor vi skulle udfylde hvornår Marcus holder sommerferie. Problemet er at vi ikke ved det endnu og meget gerne vil vente med at planlægge det som vi plejer, men det må vi lige høre om i vuggestuen, om det er ok.

Men vi smutter jo nok en uge i sommerhus og et smut til svigerforældrene til fyn, og måske hvis vi kan presse det ind et smut til udlandet.

Det var da egentlig også tidligt de vil vide det

Selv statsamtet (franks datter) skal først vide besked seneste den 1 maj hvornår han vil have hende på ferie.

Anmeld

15. februar 2010

ChatH

Vi skal også afgive ferie ønsker nu. Så jeg har bare sagt de holder ferie fra uge 28 til og med 31 da jeg går hjemme.

Vi skal lave huset færdig og så regner vi med at vi nok tager et smut til lalandia Billund og legoland. men har jo termin sidst i august så er nok ret stor

Anmeld

15. februar 2010

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

det lyder bare super hyggeligt!

vi ved ikke rigtig noget endnu.... i og med jeg foreløbig er sygemeldt har jeg i princippet ikke lov at holde ferie.... til sommer er jeg enten i arb. prøvning eller begyndt at arbejde et sted, så alt er endnu lidt usikkert:0)

Anmeld

15. februar 2010

Vingummien

Chatarina skriver:

Vi skal også afgive ferie ønsker nu. Så jeg har bare sagt de holder ferie fra uge 28 til og med 31 da jeg går hjemme.

Vi skal lave huset færdig og så regner vi med at vi nok tager et smut til lalandia Billund og legoland. men har jo termin sidst i august så er nok ret stor

Så kan du lave en ordentlig bombe i badeland

Anmeld

15. februar 2010

Vingummien

ka-ri-na skriver:

det lyder bare super hyggeligt!

vi ved ikke rigtig noget endnu.... i og med jeg foreløbig er sygemeldt har jeg i princippet ikke lov at holde ferie.... til sommer er jeg enten i arb. prøvning eller begyndt at arbejde et sted, så alt er endnu lidt usikkert:0)

Årh det er bare så træls når det ramler sammen. MEn hvis du har ferie penge til gode et sted fra så må du godt have ferie

Anmeld

15. februar 2010

ChatH

suanne85 skriver:

Så kan du lave en ordentlig bombe i badeland

Lige præcis! Det bliver et yndigt syn

Anmeld

15. februar 2010

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Årh det er bare så træls når det ramler sammen. MEn hvis du har ferie penge til gode et sted fra så må du godt have ferie

det har jeg ikke, i og med jeg var på barsel sidste år:0(

Anmeld

15. februar 2010

msax

Vi har ingen planer ud over at der kommer en baby ud til os (har termin 4. august). Brian holder fri/barsel/ferie hele august - det bliver dejligt.

Vores pengepung rækker desværre heller ikke til noget vildt. Flytningen om en måned kommer til at tømme alle vores reserver, som normalt er dem vi trækker på når vi skal på ferie.

Derudover skal jeg kæmpe lidt med at få skrevet mit speciale færdigt og så bare nyde at være blevet mor igen. Jeg glæder mig så meget til at se hvad Mille siger til lillebror/søster.

SMIL Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.