åååå hvor jeg forstår dig, har lige været igemmen ligt af det samme hvor jeg en dag ikke hade mærket hende siden om formidagen så om aften kl. ni kunne jeg ikke holde det ud længer så jeg ringet til fødegangen på svendborg, de sage at jeg skulle komme ind og få det tjekket, først der bliv jeg rigtig navøs og 1000 tanker kørte rundt i hoved på mig, så afsted med os midt i snestomen.
de tog rigtig findt imod os på fødegangen , jeg var så heldig at det var min egen jordmoder der hade vagt. Hun fant hjerte lyden på vores datter med det samme PUHA
hvor var jeg lette og ikke særlig lang tid efter sparket hun løs der inde, jeg lå med en hjerte måler i en hald time og da alt var perfekt var det ud i sneen igen, min jordmoder mente at det var fordi hun hade vendt sig at jeg ikke hade mærket hende som jeg pleger
jeg vil klart råde alle der går og er navøse til at ringe til fødegangen, pyt med hvad de tænker , det er jo klart at vi nemt bliver navøse det er jo vores job at passe på det lille væsen der gro inde i os og det er jo heller ikke sundt for verken os eller babyen at vi går og er navøse, jeg tro helt sikkert at de fleste jordmoder vil være forståne
Anmeld