opdatering... :0) (lidt lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

dejlig med en opdatering! jeg kan slet ikke få den Nikoline du beskriver til at passe med den lille baby jeg har i mit hoved!! hun er godt nok blevet stor! jeg glæder mig til at se billeder

så får du et chok når billederne kommer;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

tiden går bare så stærkt, men hvor er det fantastisk at din ryg har det bedre, det er da alligevel et mirakel!

Dræn er en god ting, forfærdeligt når det skal gøres, men det har så stor virkning bagefter!!!

det værste er det med at jeg ikke kan tage nikoline op, eller stå og bære på hende.... Så det bliver martin der tager til ørelæge og får styr på det med ræn, måske tager hans mor med... Og så kan Nikoline komme hjem og putte med mig i sengen...

men jeg ser slet ikke frem til at hun skal være ked af det.... er nødt til at fokusere på at det er for det bedste:0)

Anmeld

15. februar 2010

ChatH

ka-ri-na skriver:

det værste er det med at jeg ikke kan tage nikoline op, eller stå og bære på hende.... Så det bliver martin der tager til ørelæge og får styr på det med ræn, måske tager hans mor med... Og så kan Nikoline komme hjem og putte med mig i sengen...

men jeg ser slet ikke frem til at hun skal være ked af det.... er nødt til at fokusere på at det er for det bedste:0)

Jeg kan slet ikke bære at de skal det igennem så her er det kasper der går ind og ligger dem i narkose og så går jeg med ind og sidder med dem når de vågner. Victoria fik dræn i igen i fredags. jeg tuder fra vi kommer ind til vi går ud. men 40 min efter hun var vågnet var hun i fuld hopla og var bare så glad igen. så det er super når det er gjort.

Anmeld

15. februar 2010

Bondepigen

Puh det må være hårdt, ikke at kunne tage sit barn op og give det er klem...

Men det kommer vel forhåbenligt på et tidspunkt!!

Rigtig god bedring.

Hvor kan lille Nikoline da mange ting efterhånden. Der kommer bare mange ting lige pludseligt, og det er lige fantastisk hver gang!!!

Anmeld

15. februar 2010

lion

Hvor er det dejligt at hører fra dig.

Sikke dygtig Nikoline er blevet. De er så kære i den alder. Cassandra kan tælle til 2 og sige AV til alt, lidt sjovt.

Hvor er det skønt at din ryg går fremad, men jeg håber du snart kan løfte lillepigen igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.