Fastelavn! Er det i orden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Honningblomst

Enayia skriver:

Uhh jeg kunne godt forestille mig Eva i jailor kostume og indkræve slik til den store guldmedalje

Ja egentlig ville det også bekymre mig at lade et barn gå alene rundt, også med alt det der sker i dag. Vi bor dog heldigvis i et stille kvarter på landet.

Hehe...ja, jeg kunne skræmme selv det væmmeligste fedladne stykke mandfolk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Enayia

BlyViol skriver:

det er sgu da ulovligt i DK haha.. ik sikkert deres forældre ved hvad de laver.. Synes også børn kan blive "for gamle" til at gå rundt og rasle.. da jeg var ca 10 år sagde min mor til mig, at hvis jeg blev hjemme skulle hun nok købe slik til mig hihi... det var sgu da meget federe end at gå og fryse... Hun hadede fastelavn og det der tiggeri... 

Haha sikke en herlig mor!

Vi fik lov til at rasle een gang da jeg var 6-7 år, jeg kan huske jeg ikke brød mig om det, folk blev ret sure Desuden glemmer jeg aldrig tøsen jeg "raslede" med stak af med hele "formuen"

Anmeld

14. februar 2010

Enayia

Eva skriver:

Hehe...ja, jeg kunne skræmme selv det væmmeligste fedladne stykke mandfolk...

For dælen da som du kan sige det!  

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

Enayia skriver:

For dælen da som du kan sige det!  

Anmeld

14. februar 2010

Vidunderligeunger

Enayia skriver:

Haha sikke en herlig mor!

Vi fik lov til at rasle een gang da jeg var 6-7 år, jeg kan huske jeg ikke brød mig om det, folk blev ret sure Desuden glemmer jeg aldrig tøsen jeg "raslede" med stak af med hele "formuen"

haha, hvor ledt mand... men alligevel et ret sjovt barndomsminde.. Jeg håber jeg får et genert barn som eva var, så løser "problemet" sig selv.. ellers må farmand med ud.. han er også meget mere borgerlig end mig..

Anmeld

14. februar 2010

Enayia

BlyViol skriver:

haha, hvor ledt mand... men alligevel et ret sjovt barndomsminde.. Jeg håber jeg får et genert barn som eva var, så løser "problemet" sig selv.. ellers må farmand med ud.. han er også meget mere borgerlig end mig..

Haha ja det ville ds være dejligt nemt. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal tøjle den endnu. Måske man kunne lade dem klæde sig ude hjemme og måske de må invitere nogle venner og lave lidt sjovt for dem, så er de beskæftiget indendørs.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.