Ideer til ferie.....!? - kom med dem!!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Mutti2

Ayasmor skriver:

Uhh jeg følger lige med her.. jeg vil nemlig også gerne afsted med Aya.. Havde tænkt noget ø-ferie eller lign.. Måske vi skulle tage afsted sammen med ungerne?

Hehe.... Det var da en super ide Har faktisk heller aldrig været som sådan på Ø-ferie  

Har tænkt lidt på Tyrkiet!!

Men ved ikke helt, synes folk kommer med mange gode forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Enayia

Jeg vil sige det kommer an på hvor gammelt barnet er -uden at være ekspert overhovedet.

Jeg tænker små børn måske ikke får så meget ud af udlandsferier som voksne, da spændingen og fokuset ikke er det samme

Hvis det var mig der skulle give en oplevelse til et mindre barn, ja så ville jeg faktisk anbefale, Legoland, Zoologisk have, Lalandia og den slags da der er mange indtryk for en lille størrelse og rig på muligheder for morskab og leg, samt lærdom Jeg Eeeelskede Zoologisk have som barn og se og snakke om dyrene! Dog var jeg en af de mærkelige børn der kiggede mere på dyrenes "møg" end dyrene, til stor morskab for familien stadig i dag!

Håber du finder noget rigtig sjovt og håber i får en fantastisk oplevelse når i når dertil

Anmeld

15. februar 2010

Becks

Milla-Victoria's mor skriver:

Hehe.... Det var da en super ide Har faktisk heller aldrig været som sådan på Ø-ferie  

Har tænkt lidt på Tyrkiet!!

Men ved ikke helt, synes folk kommer med mange gode forslag

Hej søde...

Jeg har haft min nevø med på ferie sydpå nogle gange fra han var 6 til 10.. Nu skal vi igen afsted til sommer, (han er 12 år) Vi rejser altid med www.startour.dk , de er lidt dyre, men det er simpelthen en super service man får ALTID!

https://www.startour.dk/Rejseudvalg/Familieferie-NY/

Denne her gang skal vi til Tyrkiet (Alanya) Jeg har været der 2 gange før på samme hotel, med 2 af mine kollegaer, det er et gang i den hotel, men også et børnehotel.. I sommerferien, har de det der hedder bamseklubben, hvor børn op til 12 års alderen kan blive medlem af, og så er der en masse arrangementer for dem. Det er dansk, svensk og norsk personale der har med børnene og gøre.. Samtidig er der en masse liv i bazaren og byen, alle spisestederne er og så en form for diskoteker/barer som stadig er børnevenlige...

https://www.startour.dk/rejse/tyrkiet/alanya/blue-star-flower-garden    
Ved restauranten på hotellet, er der en stor pool og en lille børnepool, på den anden side er der en stor pool/børnepool med nogle aktiviteter..

Anmeld

15. februar 2010

Lise

Min Simon er 2½ år nu, og det bedste vi kan gøre for ham er at give ham vandland. I starten af januar var han en weekend i Lalandia med sin bedstemor, og han taler stadig om det. Det var bare den bedste tur for ham - det gjorde det jo heller ikke værre at de derover kørte i både bus og tog, og hjemad tog de flyveren  Så kan man ikke få det meget bedre!

I sommer, hvor han var to år, var vi i Fårup sommerland, og der var det også vandlandet der hittede mest. Og badebassinet hjemme i haven er også alle tiders. Og spabadet i det sommerhus vi var i i sommer var også et kæmpe hit.

Ellers er Zoo fantastisk. Og ellers bare en sandkasse eller et gyngestativ i en have, f.eks. ved et sommerhus.

I skal nok få en skøn charterrejse, hvis det er det du vælger - men charteren er nok mest for din skyld (men du skal jo også have det lidt godt ) M-V er glad hvis hun bare er sammen med dig, og især hvis det kombineres med nogle sjove oplevelser, som f.eks., hvis hun deler interesser med min Simon, ovenfor nævnte.

Vi har planer om at spænde mine forældres campingvogn bag på vores bil, og futte afsted ud i sommerlandet. Evt. syd på, eller måske med retning mod Sverige. Her vil vi gøre stop ved steder der kan give Simon gode oplevelser, og så ellers bare hygge os og være sammen. Vi har også en lillebror på et par måneder til sommer, og han følger jo bare med.

Lise

Anmeld

15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HELT klart Sharm El-Sheikh i Egypten med Atlantis rejer. Det er så BILLIGT - tilpas varmt, super service, fantastisk strand og snorkling, lækker mad, pool (og som regel børnepool) på alle hoteller, meget børnevenligt!!! Har været der 2 gange af 2 uger og det er ikke sidste gang hvis det bliver ved med at være så billigt!!!Kan ikke vente med at have min Jonathan med derned!!!

http://atlantisrejser.dk/Catalog.php?l=2&i=1

Anmeld

15. februar 2010

SaNiNa

Disney land der skal du helt sikkert vente til hun er noget ældre, vi var selv der nede i 2008 i den første uge i september og vi stod overhovede ikke i kø, kun til en forlystelse hvor der stod 45 min men det tog max 15 at komme igemmen.

Men hvad med campingferie eller et sommerhus.

Anmeld

15. februar 2010

DK

Hvis du skal have en total slapper, så måske et all-inclusive hotel! Så skal du ikke røre en finger, og behøver ikke at være bange for en kæmpe regning når i skal til at chekke ud!

Så skal i kun bekymre jer om at bade, lege ved strandkanten og spise is!!

Hvis det var mig personligt, gad jeg ikke tage alene til "familien danmark-helvede-lalandia".

Vi har været i Egypten, Hurghada med Kirstine da hun var 4. Vi fik SUPER service, alle var meget søde ved Kirstine, og vi lavede ikke en pind. Det var så skønt!! Vi skal nu her afsted til Sharm el Sheik, med Atlantisrejser (som også Rosa taler om) og glæder os helt vildt! Du kan komme afsted ret billigt, selv med all-inclusive!

Knus

Anmeld

15. februar 2010

nannanadja

vi skal også på sommerferie i år, vi har snakket om disney land eller spanien til sol og strand. min datter blir 4 der og min dreng blir 1..

jeg vil gerne ha lidt sol og strand men det blir nok disney land

Anmeld

15. februar 2010

DK

Et eksempel fra atlantisrejser:

Hotel Royal Grand Sharm, 4 stjerner, all inclusive, med fly og transfer fra lufthavn til hotel. Samlet pris for jer begge: 8680 kr. med afrejse d. 20/6!

All inclusive betyder alle måltider (stor buffet), alle drikkevarer og mellemmåltider ved poolen (snacks, pizza, hotdogs og is). Mad og drikke fra kl. 6 til. 24!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.