Min Simon er 2½ år nu, og det bedste vi kan gøre for ham er at give ham vandland. I starten af januar var han en weekend i Lalandia med sin bedstemor, og han taler stadig om det. Det var bare den bedste tur for ham - det gjorde det jo heller ikke værre at de derover kørte i både bus og tog, og hjemad tog de flyveren
Så kan man ikke få det meget bedre! 
I sommer, hvor han var to år, var vi i Fårup sommerland, og der var det også vandlandet der hittede mest. Og badebassinet hjemme i haven er også alle tiders. Og spabadet i det sommerhus vi var i i sommer var også et kæmpe hit.
Ellers er Zoo fantastisk. Og ellers bare en sandkasse eller et gyngestativ i en have, f.eks. ved et sommerhus.
I skal nok få en skøn charterrejse, hvis det er det du vælger - men charteren er nok mest for din skyld (men du skal jo også have det lidt godt
) M-V er glad hvis hun bare er sammen med dig, og især hvis det kombineres med nogle sjove oplevelser, som f.eks., hvis hun deler interesser med min Simon, ovenfor nævnte.
Vi har planer om at spænde mine forældres campingvogn bag på vores bil, og futte afsted ud i sommerlandet. Evt. syd på, eller måske med retning mod Sverige. Her vil vi gøre stop ved steder der kan give Simon gode oplevelser, og så ellers bare hygge os og være sammen. Vi har også en lillebror på et par måneder til sommer, og han følger jo bare med.
Lise 
Anmeld