Nu har vi lige været på skiferie, så er helt høj og glæææder mig til at komme afsted igen næste år. Nå, det var vist ikke sne men sommer, du efterlyste
Mht. Disneyland vil jeg helt klart anbefale dig at vente. Hun vil have langt mere glæde af det, når hun bliver større og kender figurerne og historierne bedre. Jeg vil også anbefale dig at tage derned uden for sæsonen. Vi var der for snart to år siden - det var en hverdag i starten af april og dermed i starten af sæsonen. Der var trods dette mange mennesker og lange køer ved mange ting, så tør slet ikke tænke på, hvordan det er i højsæsonen.
Men tænker umiddelbart, at når man er 2 1/2, vil man bare gerne hygge sig og have det sjovt sammen med sin mor/far, og så er det ret lige meget, hvor det er. Lykken kan nemt være en spand, sand og vand og mor/far lige i nærheden. Du kan evt. leje en feriebolig/sommerhus tæt på vandet, og evt. i overskuelig køreafstand til zoologisk have, Legoland, Lalandia eller andet, så I kan komme ud og lave noget sjovt. Men husk selvfølgelig også at tænke på, hvad du selv gerne vil!
Mmmm nu kom jeg helt i sommerstemning - ikke godt med det vejr vi har lige nu 
Bedste hilsner
Karoline
Anmeld