Ideer til ferie.....!? - kom med dem!!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

Mutti2

Hej skønne medmennesker

Jeg har nu besluttet at mig og prinsessen skal på ferie til sommer!! Men jeg mangler ideer!!?

Så hvis i har nogle gode ideer, så kom med dem

Milla-Victoria er til sommer 2½!! Det behøver ikke at være ideer i DK!! Men det skal være noget hvor vi kan slappe af, og ligge alle bekymringer fra os, men samtidigt også hvor vi kan lave noget, og hvor der er noget for hende at opleve

Jeg har overvejet Disney land!! Men synes hun er lidt for lille til det!!

Så kom med en masse gode forslag

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Lullaby

Vi tog til Tunesien med ungerne. De havde en babypool hvor de helt små kunne lege i, de havde et legerum før børn samt klovne og der var børnemenu også. Skønt...

Anmeld

14. februar 2010

NoName

Hmm hvad med lalandia i Billund...  Der ligger legoland jo på den anden side af vejen.. Masser af muligheder for at opleve noget...

Ellers er der jo også Jesperhus

Selv skal vi til Bornholm, der har jeg nemlig aldrig været...

Anmeld

14. februar 2010

charlottekri

jeg vil også foreslå lalandia, netop fordi legoland ligger i gåafstand(også for en 2 årig) fra lalandia, som i øvrigt også er ret flot og har en del af byde på

Anmeld

14. februar 2010

mama09

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej skønne medmennesker

Jeg har nu besluttet at mig og prinsessen skal på ferie til sommer!! Men jeg mangler ideer!!?

Milla-Victoria er til sommer 2½!! Det behøver ikke at være ideer i DK!! Men det skal være noget hvor vi kan slappe af, og ligge alle bekymringer fra os, men samtidigt også hvor vi kan lave noget, og hvor der er noget for hende at opleve

Knus

Vi skal til Tyrkiet til sommer, der er Latifa 1 år og 5 mdr. Dejlig børnepool... og så en livlig by

Anmeld

14. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nu har vi lige været på skiferie, så er helt høj og glæææder mig til at komme afsted igen næste år. Nå, det var vist ikke sne men sommer, du efterlyste  

Mht. Disneyland vil jeg helt klart anbefale dig at vente. Hun vil have langt mere glæde af det, når hun bliver større og kender figurerne og historierne bedre. Jeg vil også anbefale dig at tage derned uden for sæsonen. Vi var der for snart to år siden - det var en hverdag i starten af april og dermed i starten af sæsonen. Der var trods dette mange mennesker og lange køer ved mange ting, så tør slet ikke tænke på, hvordan det er i højsæsonen.

Men tænker umiddelbart, at når man er 2 1/2, vil man bare gerne hygge sig og have det sjovt sammen med sin mor/far, og så er det ret lige meget, hvor det er. Lykken kan nemt være en spand, sand og vand og mor/far lige i nærheden. Du kan evt. leje en feriebolig/sommerhus tæt på vandet, og evt. i overskuelig køreafstand til zoologisk have, Legoland, Lalandia eller andet, så I kan komme ud og lave noget sjovt. Men husk selvfølgelig også at tænke på, hvad du selv gerne vil!

Mmmm nu kom jeg helt i sommerstemning - ikke godt med det vejr vi har lige nu 

Bedste hilsner

Karoline

Anmeld

14. februar 2010

TbCp

Vores efterårsferie holdt vi i et sommerhus ved vestkysten. Liva var da 2 år. Det var SÅ godt.
Vi tog ud på ture og nogle dage var vi bare i huset og der omkring.

En af turerne gik til Jesperhus Blomsterpark og det var helt kanon. Der er for det første en masse at se på og så var der forskellige ting Liva kunne prøve, vi sejlede, kørte små biler, var i zoo'en, hoppede på trampolin... virkelig perfekt.

Anmeld

14. februar 2010

Cris

Milla-Victorias mor,

Alle stedder er bare super for små børn. De skal ikke underholdes, bare at det sker noget så er de glade. Når hun er lidt ældre, så kan I rejse sammen til Disneyland og så kan hun også huske det. Jeg tror, at stranden er altid en hit. I kan hygge og bade om morgenen og om eftermiddagen I kan tage en tur og spise masser af is... hehe... Jeg kender mange der tager til alle mulige stedder sammen med børn og ikke kun til stranden, men til Bangkok og HongKong og så nogle stedder. Små børn er bare glade med lidt guf at spise og at kikke og mærke, at der er noget at se på hele tiden :-D

Anmeld

14. februar 2010

Ayasmor

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej skønne medmennesker

Knus

Uhh jeg følger lige med her.. jeg vil nemlig også gerne afsted med Aya.. Havde tænkt noget ø-ferie eller lign.. Måske vi skulle tage afsted sammen med ungerne?

Anmeld

14. februar 2010

Sara.

MorpåSjælland skriver:

Vi tog til Tunesien med ungerne. De havde en babypool hvor de helt små kunne lege i, de havde et legerum før børn samt klovne og der var børnemenu også. Skønt...

Jeg kan også varmt anbefale Tunesien... var der sidste sommer med lærke som dengang var lige lidt over 1 ½....

Vi skal afsted igen i år, men har ikke bestemt os for hvor... udover det skal være børneevenligt og så med all inkl....det er så lækkert man ikke skal tænke på mad! og hvis hun ikke spiser noget så tager man bare noget lidt senere det jo gratis og alt det man kan drikke osv.... dejligt bare at slappe af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.