Hvilken mme bruger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

MorTilGustav

Jeg supplerer amningen med den smarte Babymælk fra Arla der er klar til brug, men overvejer at starte på en pulver-version nu hvor hans portioner vokser  Blir nok bare NAN, da man kan få den de fleste steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

LineD

Undskylder lige for manglende mærker :o Havde slet ikke skænket anti allergi mærkerne en tanke, selvom Liam selv har prøvet en af dem... Tsk tsk Line altså!!

Anmeld

16. februar 2010

Kala

Jeg har stemt blankt, da den vi bruger ikke er med. Vi bruger Arlas babymælk. Den er godt nok lidt dyrere, men så slipper vi for at skulle stå og blande pulver og vand

Anmeld

16. februar 2010

MaleneGærup

Nu bruger vi også alomin syrnet. Har både prøvet Nan1 & alomin 1 men det fik hun ondt i maven og forstoppelse af, så derfor gik vi over til alomin syrnet og nu gypler hun heller ikke i stråler længere, hvilket hun gjorde af de andre.....

Malene

Anmeld

25. februar 2010

thessemarie

Jeg brugte Profylac, da der er mange former for allergi i vores familier.. Fik det heldigvis på recept, så var der mange penge at sparer og da lægen skrev at det var en varig lidelse fik vi det betalt af kommunen ...

Anmeld

25. februar 2010

4kløver

Nan1 men har ellers brugt allomin blå men den er jo lavet om

Anmeld

25. februar 2010

4kløver

thessemarie skriver:

Jeg brugte Profylac, da der er mange former for allergi i vores familier.. Fik det heldigvis på recept, så var der mange penge at sparer og da lægen skrev at det var en varig lidelse fik vi det betalt af kommunen ...

må jeg høre hvad det koster nu.. har en datter på snart 16 og hun fik det da hun var lille og jeg gav 15kr

Anmeld

2. marts 2010

thessemarie

4-kløver

Det er tilbage i 2002.. Der gav jeg 457.75 for i dåse.. Inden vi fik det på recept.. Og da han startede med det smuttede der hurtigt 2 bøtter  om ugen... Prisen nu er ukendt..

Anmeld

2. marts 2010

Valle81

Hipp økologisk mme bliver kun brugt her:0)

Anmeld

2. marts 2010

Cris

Jeg ammer min søn nu på 4 måneder og han vil ikke tage flasken... Men jeg har givet en flaske en gang i mellem til min store dengang. Jeg har købt de der færdig blandet Allomin 1 kartoner. Grunden er, at NAN 1 og 2 indenholder fiskeolie og vi er vegetarer her i huset. Så jeg kikkede på ingredienserne og Allomin indeholder kun plante olier.

En anden grund er, at den smagte godt, smagte af mælk   Jeg har også købt en gang en pakke økologisk Hipp og smagte af sukker, føj! Så jeg synes, at Allomin smagte mere naturlig af mælk end Hipp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.