Hvilken mme bruger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket mærke MME bruger DU?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.896 visninger
35 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

LineD

Lige en lille afstemning for at se hvilket mærke der er mest populært :) Begrund evt. meget gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Diana...

NAN1 Fordi det var lige den jeg først fik øje på ha ha. og så havde jeg hørt en masse godt om den ;)

Hov i har faktisk glemt jeres lille bøtte med MME her hjemme jeg har helt glem at sige det til jer 

Anmeld

14. februar 2010

Lærke & Lucas

LineD skriver:

Lige en lille afstemning for at se hvilket mærke der er mest populært Begrund evt. meget gerne

Jeg bruger nan2.
Da jeg jo slet ikke har ammet fik Lærke jo nan på sygehuset og derfor har vi bare fortsat med det.

Anmeld

14. februar 2010

LineD

DianaMoar skriver:

NAN1 Fordi det var lige den jeg først fik øje på ha ha. og så havde jeg hørt en masse godt om den ;)

Hov i har faktisk glemt jeres lille bøtte med MME her hjemme jeg har helt glem at sige det til jer 

Så kan jeg vist godt stoppe med at skælde Morten ud for at have gjort den væk Hihi

Anmeld

14. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg ammede Astrid til hun var 7mdr og 2 dage. Så begyndte hun på mme ved navn BabyMælk, men da det er ret dyrt i længden prøvede jeg med Nan2. Hvis hun fik forstoppelse måtte jeg skifte mærke, men hun har ikke vist på nogen måde hun ikke kan tåle det, så nu bruger jeg Nan2

Anmeld

14. februar 2010

Diana...

LineD skriver:

Så kan jeg vist godt stoppe med at skælde Morten ud for at have gjort den væk Hihi

Hi hi ej så må morten skælde mig ud ha ha. 

Jeg har kikket på den 20 gange om dagen og tænkt hver gang ej nu SKAL jeg skrive og glemmer det alligevel hi hi  Så det var godt med det her indlæg ;)

Anmeld

14. februar 2010

Gittemor09

Jeg  bruger allomin syrnet da jeg har en lille pige med tendens til dårlig mave...!!

men ellers har jeg brugt allomin 1 og 2... som jeg har fået mange gode og positive råd omkring...!!

Anmeld

14. februar 2010

Amelia<3

Vi bruger arla babymælk da det er den eneste vores datter vil have. Vi har prøvet allomin og nan men dem får hun dårlig mave af.

Anmeld

15. februar 2010

bredkjaer1

Jeg bruger allomins syrnede og  arla's brikker ind i mellem, når det lige skal være nemt

Startede også med nan, og prøvede siden alm allomin også, men min lille datters mave kunne ikke klare dem. Hun blev meget hård i maven og græd inderligt, når hun skulle af med noget. Og så kastede hun ofte en stor stråle op når hun skulle bøvse.

Da jeg gik over til den syrnede, har vi slet ikke nogle af de problemer længere, hendes mave er i orden, og hun bliver meget mere mæt af det. Og så vokser hun helt vildt, og er nu længere end gennemsnittet og endelig efter godt 3 mdr oppe som normalvægtig (mon der ersubstral deri? hehe)

OG! Efter vi er skiftet sover hun 6-9 timer om natten, hvilket jo er en lækker lækker bonus

Anmeld

15. februar 2010

Livas mor

Jeg måtte steme blankt, da mit mærke desværre ikke er på listen.

Vi bruger nutramigen til allergibørn, også det der bliver givet på de fleste hospitaler til nyfødte.

Vi var igennem diverse mærker da vi indså at amningen slet ikke kunne fungere, men Liva havde bare så mange gener på dem alle.. Så til sidst gik jeg op til lægen og bankede i bordet for at få en grøn recept (60% tilskud da det er et meget dyrt produkt) og det fik vi så.. Og så fik vi en glad veltilfreds pige.

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.