Endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

NoName

Risen skriver:

skønt ! Jeg kunne fandme også godt bruge nogle gåture, meeen jeg er for doven.. hehe.. har efterhånden indset at jeg skal på seriøst vægttab efter denne her graviditet ! hehe.. 

Jeg er nogle uger efter dig, og har ikke taget andet end 2 kg på, men har også haft mega meget madlede og kvalme har også kastet en del op, så synes de 2 kg er ok...

Jeg har nemt ved at tage på og svært ved at tabe mig, så jeg regner bestemt også med at jeg skal på afmagrings kur efter fødslen, der skal traves med barnevognen... Men lad os nu se om mine planer holder stik, er nemlig super doven af natur... gider jo ikke engang gå om til lægen, hvis der er 300 meter, så er det højt sat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977
noname skriver:

Hej piger

Ville lige dele min glæde med jer... Det er en lille ting men alligevel af betydning for mig...

Jeg har endelig fået min appetit tilbage, jeg har igen lyst til at spise og føler igen sult... Dog kommer kvalmen stadig frem engang imellem... Men synes nu alligevel det er dejligt at kunne udvide mad repetoraret (staves) til andet end youghurt og pasta med ketchup...

Sidder lige nu og kværner 2 skiver rugbrød ned... MUMS hvor har jeg savnet det... Nu skal jeg jo så til at passe på med hvad/og hvor meget jeg kører indenbors, ellers kommer jeg jo hurtigt til at ligne en tønde, men lige nu nyder jeg bare min rugbrødsmad...

NoName 16+4

Hvor er jeg misundelig. Jeg er 19+3 og den er stadig ikke kommet endnu Min læge har sendt en henvisning til en diætist så vi kan være sikre på jeg får det jeg har behov for

Anmeld

14. februar 2010

NoName

Jeanne skriver:

Hvor er jeg misundelig. Jeg er 19+3 og den er stadig ikke kommet endnu Min læge har sendt en henvisning til en diætist så vi kan være sikre på jeg får det jeg har behov for

fingre for at du din appetit tilbage inden længe...

Hold da op hvor har jeg nydt min idag... håber på dagen i morgen går ligeså godt som i dag... men man ved jo aldrig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.