Endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

NoName

Hej piger

Ville lige dele min glæde med jer... Det er en lille ting men alligevel af betydning for mig...

Jeg har endelig fået min appetit tilbage, jeg har igen lyst til at spise og føler igen sult... Dog kommer kvalmen stadig frem engang imellem... Men synes nu alligevel det er dejligt at kunne udvide mad repetoraret (staves) til andet end youghurt og pasta med ketchup...

Sidder lige nu og kværner 2 skiver rugbrød ned... MUMS hvor har jeg savnet det... Nu skal jeg jo så til at passe på med hvad/og hvor meget jeg kører indenbors, ellers kommer jeg jo hurtigt til at ligne en tønde, men lige nu nyder jeg bare min rugbrødsmad...

NoName 16+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Koen.

åh hvor herligt, kan godt selv huske hvor glad man blev for at kvalmen forsvandt var bare super herligt

god appetit herfra..

Tanja 31 + 1

Anmeld

14. februar 2010

Risen

noname skriver:

Hej piger

Ville lige dele min glæde med jer... Det er en lille ting men alligevel af betydning for mig...

Jeg har endelig fået min appetit tilbage, jeg har igen lyst til at spise og føler igen sult... Dog kommer kvalmen stadig frem engang imellem... Men synes nu alligevel det er dejligt at kunne udvide mad repetoraret (staves) til andet end youghurt og pasta med ketchup...

Sidder lige nu og kværner 2 skiver rugbrød ned... MUMS hvor har jeg savnet det... Nu skal jeg jo så til at passe på med hvad/og hvor meget jeg kører indenbors, ellers kommer jeg jo hurtigt til at ligne en tønde, men lige nu nyder jeg bare min rugbrødsmad...

NoName 16+4

Hvor er det bare skønt søde! Dejligt for dig.. Jeg var også meget præget af kvalme i starten og bare det at kunne sætte tænderne i andet end pasta er skønt !  Så skal der grovædes her på valentins day ?  

Anmeld

14. februar 2010

Hehe... Velbekomme!!

Det er nu rart når man begyndet at kunne spise 'almindelig' mad igen! Kan jeg godt selv huske!  Sjovt som man kan komme til at savne noget så kedeligt som en rugbrødsmad!!

Stine 28+4

Anmeld

14. februar 2010

NoName

Risen skriver:

Hvor er det bare skønt søde! Dejligt for dig.. Jeg var også meget præget af kvalme i starten og bare det at kunne sætte tænderne i andet end pasta er skønt !  Så skal der grovædes her på valentins day ?  

Jeg tror jeg tømmer køleskabet for alt andet end youghurt... Er SÅÅÅ sulten idag...  Godt butikkerne har lukket i denne lille by...

Anmeld

14. februar 2010

Risen

noname skriver:

Jeg tror jeg tømmer køleskabet for alt andet end youghurt... Er SÅÅÅ sulten idag...  Godt butikkerne har lukket i denne lille by...

hehe.. der røg sku mandens bøf til i aften .. hva fanden ..

Men dejligt du har fået overskud igen .. 

Anmeld

14. februar 2010

NoName

Tilmeldt skriver:

Hehe... Velbekomme!!

Det er nu rart når man begyndet at kunne spise 'almindelig' mad igen! Kan jeg godt selv huske!  Sjovt som man kan komme til at savne noget så kedeligt som en rugbrødsmad!!

Stine 28+4

Jeg tror helt seriøst at det er den bedste rugbrødsmad jeg nogensinde har fået, med hamburgryg og tomat skiver et drys peber og lidt mayo...

Glæder mig til at nyde alle mine måltider igen...

Anmeld

14. februar 2010

NoName

Risen skriver:

hehe.. der røg sku mandens bøf til i aften .. hva fanden ..

Men dejligt du har fået overskud igen .. 

Yes Risen, idag er en super dag...

Føler mig lidt på toppen, tror jeg vil fejre det med en gåtur... Skal jo huske at lægen har sygemeldt mig med ordinerede gå-ture...

Anmeld

14. februar 2010

NoName

tanjaj19 skriver:

åh hvor herligt, kan godt selv huske hvor glad man blev for at kvalmen forsvandt var bare super herligt

god appetit herfra..

Tanja 31 + 1

Mange tak

Anmeld

14. februar 2010

Risen

noname skriver:

Yes Risen, idag er en super dag...

Føler mig lidt på toppen, tror jeg vil fejre det med en gåtur... Skal jo huske at lægen har sygemeldt mig med ordinerede gå-ture...

skønt ! Jeg kunne fandme også godt bruge nogle gåture, meeen jeg er for doven.. hehe.. har efterhånden indset at jeg skal på seriøst vægttab efter denne her graviditet ! hehe.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.