Det dér med baby-vending!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Lulle25

Tilmeldt skriver:

Hey Piger!

Jeg har nu været til to "mislykkedes" forsøg til 3D scanning, med det mener jeg at jeg ikke fik nogle billeder med hjem, fordi lille pigen ligger med hovedet opad, og gemmer sig bag både moderkagen OG sine ben!  Hende der scannede mig sagde at jeg skulle gå hjem og ligge på albuerne og med røven i vejret, for så ville hun blive "tvunget" til at vende sig.. Hun sagde samtidig at hun ikke var nervøs, for lille pigen skulle nok nå at vende sig i tide... Jeg er i uge 29.

Nu er mit spørgsmål så; Hvornår skal de små putter ha vendt sig?(Hvilken uge ca)  Og er der nogle af jer andre der har haft succes med at 'hjemme-vende' sin baby!?

Stine 28+4 (Som håber at 3. forsøg giver nogle gode billeder!)

Jeg fødte min søn i april. Jeg fødte ham ved en sæde fødsel da han ikke kunne blive vendt. Man skal være (i Kolding) 36+1 uger henne førend de prøver et vendingsforsøg, så jeg fødte den dag jeg havde 2 vendingsforsøg i 37+6 en stor dreng på 3950g. Hvis du har spørgsmål omkring sådan en fødsel er du velkommen til at spørge. Men vil sige det er meget tidligt at være nervøs, jeg blev nervøs i uge 32+ for der havde pigerne vendt sig, men forlang en scanning så du er sikker på hvordan baby vender 3 jm sagde nemlig han vendte rigtig, men jeg var sikker på han vendte forkert og efter scanning fik vi bekræftet jeg havde ret. Held og lykke med din lille bebs. Kram Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.