Puha - så kom de 10 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Vidunderligeunger

Malene Aagaard skriver:

uge 26 + 4 her, og har lige rundet de 10 kilo... hmmm  blir en hval

du har jo også to så er det jo som det skal være !! 

jeg vejer 1½ kg mere end da jeg blev gravid og er 24+6 i dag, det er heller ik sjovt, for alle tror der er noget i vejen og man er nærmest "beskyld" for spiseværring på forhånd..

knus mitzie - som ÆDER hver dag og også vil ha en fastalavnsbolle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

ghm

er i uge 32+5 og taget 19kg på, men for mit vedkommende er det fremgang da jeg har før har taget 38 og 30 kg på

og heldigvis kan man ikke gætte at det er 19kg så de har fordelt sig til min fordel, var normal vægtig inden graviditet.

Anmeld

14. februar 2010

smokin

Malene Aagaard skriver:

uge 26 + 4 her, og har lige rundet de 10 kilo... hmmm  blir en hval

en smuk hval!!!

Anmeld

14. februar 2010

smokin

Jeg har taget 6 kg på og er i uge 24 nu. Jeg er godt tilfreds... selvom det har sat sig lidt på lårene!

Anmeld

16. februar 2010

DK

Da jeg var gravid med Kirstine for 6 år siden sagde "man" at en graviditet vejede 13,5 kg. Siger "man" ikke det længere, siden i alle har ønske om kun at tage 10 kg på? Altså hvis en graviditet stadig vejer 13,5 kg så skal man vel tabe sig 3,5 kg under graviditeten for kun at tage 10 kg på?

Eller vejer en graviditet bare kun 10 kg. i dag?

he he he... Knus Ditte

Anmeld

16. februar 2010

Mor til L&S

DK skriver:

Da jeg var gravid med Kirstine for 6 år siden sagde "man" at en graviditet vejede 13,5 kg. Siger "man" ikke det længere, siden i alle har ønske om kun at tage 10 kg på? Altså hvis en graviditet stadig vejer 13,5 kg så skal man vel tabe sig 3,5 kg under graviditeten for kun at tage 10 kg på?

Eller vejer en graviditet bare kun 10 kg. i dag?

he he he... Knus Ditte

Tror det hedder 10-15 kg i dag Så det er jo næsten det samme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.