Puha - så kom de 10 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

Mor til L&S

Ja så siger vægten +10 kg... Vejede mig for 14 dage siden hvor vægten stod stille fra sidst, men i dag sagde den da så også lige +1,9

Havde et eller andet sted regnet med at jeg skulle ende på de +10 kg.. men sådan gik det ikke

Jeg går ind i uge 35 på tirsdag, så har ca 6 uger tilbage til termin

Rigtig god søndag til Jer alle

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Vial

Det er da ikke noget at være ked af!

10 kilo er da fint, når du er så langt.

Tænk på dem, der lige tager 30 kilo på, og hvor barnevognen bare bliver en plet på kjolen, når de er ude at gå tur.

Jeg går ind i 12. uge i morgen med tvillinger. Jeg vejer 100 gram mindre end, da jeg blev gravid. Jeg har dog stærkt på fornemmelsen, at jeg ikke slipper for mindre end 16 kilo. Det siges, at man tager mellem 16-24 kilo på, når man venter tvillinger...

Anmeld

14. februar 2010

Anne85

Og jeg er i uge 21 (22 ifølge MD) og har netop rundet de 10 kg... Hmm De første 7-8 kom i første trimester Sårn var det også sidst

Anmeld

14. februar 2010

maria_wlt

Jeg tog gerne dine små 10 kg... jeg tog 34 kg på Har dog smidt 14 af dem allerede men har sku 20 igen...

Anmeld

14. februar 2010

Risen

mine er sku allerede kommet for lang tid siden .. jeg bliver nok "en der lige tager 30 kilo på, og hvor barnevognen bare bliver en plet på kjolen, når de er ude at gå tur" .. heh

Anmeld

14. februar 2010

Mor til L&S

Tak for Jeres søde svar Så kan jeg godt spise en gammeldags fastelavnsbolle i dag med "god" samvittighed

Ej... Men har jo også stadig 6 uger tilbage, så meget kan ske endnu - Det går stærkt lige pludselig!!

Anmeld

14. februar 2010

BabyTosset

Jeg er i dag 36+0, og har de sidste 2 uger taget godt og vel 2 kg på! Det synes jeg selv er lidt voldsomt, men som nogen af de andre også er inde på, så er du jo langt henne, så er vel begrænset hvor meget mere, du kan nå at tage på

Knus Pia - Som liiige er nået de ca. 12 kg +

Anmeld

14. februar 2010

Mor til L&S

BabyTosset skriver:

Jeg er i dag 36+0, og har de sidste 2 uger taget godt og vel 2 kg på! Det synes jeg selv er lidt voldsomt, men som nogen af de andre også er inde på, så er du jo langt henne, så er vel begrænset hvor meget mere, du kan nå at tage på

Knus Pia - Som liiige er nået de ca. 12 kg +

Ja jeg har også taget 2 kg på, på 14 dage - Det synes jeg altså også er lidt voldsomt.. Blev ihvertfald forskrækket

Men ja - man kan heldigvis begynde at se en ende på det nu

Anmeld

14. februar 2010

lululupo

uhhh ja spis du bare en fastalavnsbolle jeg siger uge 23 imorgen og + 1o kg

Anmeld

14. februar 2010

Malene84

uge 26 + 4 her, og har lige rundet de 10 kilo... hmmm  blir en hval

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.