Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Var noget jeg kom til at tænke på i dag.
Når nogle vi kender kommmer og siger at de vil døbe deres barn f.eks Mia. Tror i så at ens mening om navnet får indflydelse af om man kan lide forældrene?
Håber i ved hvor jeg vil hen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tror et navn vokser fast til et menneske...og ja, navne på mennesker man ikke bryder sig om bliver altså også knap så attraktive, i min verden i hvert fald...
Eva skriver: Jeg tror et navn vokser fast til et menneske...og ja, navne på mennesker man ikke bryder sig om bliver altså også knap så attraktive, i min verden i hvert fald...
Os her. Nogle jeg virkelig ikke kan klare har døbt deres barn Shain og det første jeg udbrød var ej hvor grimt og så tænkte jeg på om jeg mon også ville have sagt det hvis jeg havde kunnet li dem
suanne85 skriver: Os her. Nogle jeg virkelig ikke kan klare har døbt deres barn Shain og det første jeg udbrød var ej hvor grimt og så tænkte jeg på om jeg mon også ville have sagt det hvis jeg havde kunnet li dem
Det er dælme også grimt, synes jeg... men jeg kan så slet ikke med de der amerikanske navne...lyder så...ja, taberagtigt(og undskyld til alle og ikke mindst af mit ordbrug.... )
Eva skriver: Det er dælme også grimt, synes jeg... men jeg kan så slet ikke med de der amerikanske navne...lyder så...ja, taberagtigt(og undskyld til alle og ikke mindst af mit ordbrug.... )
Altså jeg er heller ikke til de udlandske navne. Men det værste ved hende her er at hun gør det fordi hun VIL være speciel og have opmærksomhed. Han blev døbt sidste weekend ikke engang3 uger gammel, fordi at hun havde købt en dragt i starten af sin graviditet som han skulle kunne passe inden han blev for stor
suanne85 skriver: Var noget jeg kom til at tænke på i dag. Når nogle vi kender kommmer og siger at de vil døbe deres barn f.eks Mia. Tror i så at ens mening om navnet får indflydelse af om man kan lide forældrene? Håber i ved hvor jeg vil hen
Jeg har en arbejdsskade netop på det område (er pædagog til daglig)!!! Og når nogen så kommer og siger deres barn skal hedde "whatever" - så sammenligner jeg med de børn jeg har i institutionen som hedder det samme - kan ikke gøre for det, og har derfor med vilje valgt navne til mine egne, som jeg ikke har haft nogen af sgu noget underligt noget
suanne85 skriver: Altså jeg er heller ikke til de udlandske navne. Men det værste ved hende her er at hun gør det fordi hun VIL være speciel og have opmærksomhed. Han blev døbt sidste weekend ikke engang3 uger gammel, fordi at hun havde købt en dragt i starten af sin graviditet som han skulle kunne passe inden han blev for stor
Hehe..men du behøver ikke beskæftige dig med dem, gør du...altså det er ikke familie eller noget, vel?....
Eva skriver: Hehe..men du behøver ikke beskæftige dig med dem, gør du...altså det er ikke familie eller noget, vel?....
Det er min mosters mand søn som er gift med hende, så på en måde er jeg da jeg tit bruger tid med min moster og min kusine er fadder til Emil osv. Så ser den jo. Men ellers gør jeg ikke, hilser ikke på dem i byen
Malene Aagaard skriver: Jeg har en arbejdsskade netop på det område (er pædagog til daglig)!!! Og når nogen så kommer og siger deres barn skal hedde "whatever" - så sammenligner jeg med de børn jeg har i institutionen som hedder det samme - kan ikke gøre for det, og har derfor med vilje valgt navne til mine egne, som jeg ikke har haft nogen af sgu noget underligt noget
Ej hehe
suanne85 skriver: Det er min mosters mand søn som er gift med hende, så på en måde er jeg da jeg tit bruger tid med min moster og min kusine er fadder til Emil osv. Så ser den jo. Men ellers gør jeg ikke, hilser ikke på dem i byen
Men det er jo laaaaangt ude i familien..men selvfølgelig hvis I ser dem tit.. men som de kære pingviner gør i madagascar: "SMIL OG VINK"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128