Hvordan kan man dog gøre sådan noget!!??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Michael healer

wamse skriver:

Jeg synes også det er skræmmende, hvad syge mennesker kan finde på, men når det er sagt, synes jeg så også at det psykiatriske system total fejler. D.v.s. jeg er helt sikker på det skyldes stramme budgetter de er underlagt, men som pårørende til en psykisk syg, synes jeg godt nok det er skræmmende, hvor sygt et menneske skal være før det bliver tvangsindlagt. 

Jeg er helt sikker på at min eks ville kunne skade et andet menneske meget, når han er psykisk værst, men lige meget hvad jeg gør og siger, så sluses han altid ud længe før han virker på nogen måde okay. Han bliver sendt ud i en lejlighed, med besked om at om nogle dage, kommer der en kontaktperson for at se til dig.......

helt enig, system Danmark fejler gang på gang inde for dette område, ja det er sikkert på grund af kapacitet og penge, men det burde et land som Danmark ikke have sådan en holding til.

Det er synd at der ikke gøres noget ved det, for de mennesker har jo brug for hjælp, og her snakker jeg ikke om, at man bare skal give dem nogle piller og så se om ikke det hjælper, nej der er brug for samtale hjælp, selv om at en psykolog er 3 gange så dyr i drift som en phykiatiker, så burde det da være mennesket der fokuseres på, og ikke hvad det koster.

Så håber de snart indser i Folketinget af dette ikke er godt nok

Mvh. Michael

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.