Hvordan kan man dog gøre sådan noget!!??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

Mutti2

Åhh Gud hvad er det dog for en verden vi lever i

http://ekstrabladet.dk/112/article1298958.ece

Er så glad for at bo i nogenlunde trykke DK!!

Stakkels lille dreng, og kan slet ikke forestille mig hvad den mor går igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

oo

puha! men den slags sker altså også i DK. det skete i firserne/halvfemserne for min x-kærestes stedmor. der boede en mand der hed Abel inde ved siden af dem og en dag kom han hen og bankede på hoveddøren med en økse i hånden. hun låste selvfølgelig alle døre og gemte sig på førstesalen, og derfra så hun ham gå ud på vejen og da der kom to cyklister forbi hævede han øksen og hakkede dem ned det var også bare sådan pludselig sindssyge eller hvad man kalder det - skide uhyggeligt!!

Anmeld

13. februar 2010

wamse

Tjuhl skriver:

puha! men den slags sker altså også i DK. det skete i firserne/halvfemserne for min x-kærestes stedmor. der boede en mand der hed Abel inde ved siden af dem og en dag kom han hen og bankede på hoveddøren med en økse i hånden. hun låste selvfølgelig alle døre og gemte sig på førstesalen, og derfra så hun ham gå ud på vejen og da der kom to cyklister forbi hævede han øksen og hakkede dem ned det var også bare sådan pludselig sindssyge eller hvad man kalder det - skide uhyggeligt!!

Jeg synes også det er skræmmende, hvad syge mennesker kan finde på, men når det er sagt, synes jeg så også at det psykiatriske system total fejler. D.v.s. jeg er helt sikker på det skyldes stramme budgetter de er underlagt, men som pårørende til en psykisk syg, synes jeg godt nok det er skræmmende, hvor sygt et menneske skal være før det bliver tvangsindlagt. 

Jeg er helt sikker på at min eks ville kunne skade et andet menneske meget, når han er psykisk værst, men lige meget hvad jeg gør og siger, så sluses han altid ud længe før han virker på nogen måde okay. Han bliver sendt ud i en lejlighed, med besked om at om nogle dage, kommer der en kontaktperson for at se til dig.......

Anmeld

13. februar 2010

Mutti2

Tjuhl skriver:

Ej for søren da....

Jeg fatter ikke at man bare kan hakke helt uskyldige ned!! Og i dette eks. et lille uskyldigt barn!!

Puha, jeg ved ikke hvad jeg ville have gjort!!

Anmeld

13. februar 2010

Malene84

Milla-Victoria's mor skriver:

Åhh Gud hvad er det dog for en verden vi lever i

http://ekstrabladet.dk/112/article1298958.ece

Er så glad for at bo i nogenlunde trykke DK!!

Stakkels lille dreng, og kan slet ikke forestille mig hvad den mor går igennem

OH MY GOD - FREAK!!!!!!! sidder helt rystet  tænk ikke at kunne nå at gøre noget. øv.

Anmeld

13. februar 2010

Vial

Mine hormoner kan slet ikke rumme den slags historier, så jeg læste kun overskiften... pyhhhh....

Da jeg var barn, havde vi også en "øksemorder" i kvarteret (på Amager). Han var gået amok med en økse og hakket på folk. Et rent mareridt.

Jeg kan til gengæld slet ikke slippe det billede jeg lige så på tv2 news med ham den unge slædekører fra OL, som faldt af slæden og som en ren kludedukke blev kastet af og døde..

Trænger til en babyside med KUN gode nyheder og en Newskanal med KUN gode nyheder..

Anmeld

13. februar 2010

Bondepigen

KaMa skriver:

Mine hormoner kan slet ikke rumme den slags historier, så jeg læste kun overskiften... pyhhhh....

Da jeg var barn, havde vi også en "øksemorder" i kvarteret (på Amager). Han var gået amok med en økse og hakket på folk. Et rent mareridt.

Jeg kan til gengæld slet ikke slippe det billede jeg lige så på tv2 news med ham den unge slædekører fra OL, som faldt af slæden og som en ren kludedukke blev kastet af og døde..

Trænger til en babyside med KUN gode nyheder og en Newskanal med KUN gode nyheder..

Jeg skrev osse til TV2 lige efter jeg havde set det. Jeg skrev at jeg synes det er dybt respektløst både overfor manden og hans familie, at vise at manden dør på TV.... Hvad pokker tænker de på.

Anmeld

13. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977
bondepigen skriver:

Jeg skrev osse til TV2 lige efter jeg havde set det. Jeg skrev at jeg synes det er dybt respektløst både overfor manden og hans familie, at vise at manden dør på TV.... Hvad pokker tænker de på.

Det er nyheder og det sælger. Og så er det jo ikke værrer end at vise døde mennesker fra en krig. De billeder ser man jo en del af fra somalia mfl

Anmeld

14. februar 2010

lululupo

ej ej ej det er da uhyggeligt, hvad f..... sker der for sådan en psykopat

Anmeld

14. februar 2010

Bondepigen

Jeanne skriver:

Det er nyheder og det sælger. Og så er det jo ikke værrer end at vise døde mennesker fra en krig. De billeder ser man jo en del af fra somalia mfl

Ja man viser osse døde mennesker fra somalia osv. og det er bestemt heller ikke sjovt at se på, men at man ligefrem viser det, når manden dør... Det synes jeg bare er for meget...

Og blodet fra busulykken, for den sags skyld. Jeg har ikke set dem vise lige nøjagtig det på DR. Synes bare godt lige familien til de involverede ikke behøver at se sådan noget før de har set, at deres børn har det godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.