hvor blev hun af....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Kamelia

Phu ha, du hare da noget at kæmpe med!

Prøv at læse lidt om det at svøbe børn, kolik kan i nogle tilfælde afhjælpes ved at babyerne kan mærke deres krops grænser tydeligt.

Jeg har nogle link til en billedserie, men det er på en side hvor man også kan købe svøb, så tror ikke jeg må skrive linket her!

Men håber at jeg må skrive dette: http://www.svoebditbarn.dk/

Knus

Kamelia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Bondepigen

Tag til zoneterapi med hende søde!! De kan ofte klare det med 3 behandlinger. Jeg kan godt forstå, du er helt smadret og ikke lige har overskud til en hel masse.

for at du ikke er gravid, da du selv håber det...

Kæmpe og pøj pøj med det hele!!!

Anmeld

14. februar 2010

Monica

Min søn havde også kolik - han er 6,5 mdr nu... Men troede ALDRIG at han skulle blive en glad dreng, men der er lys forude... Men kan anbefale en kiropraktor...

Moni

Anmeld

15. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ihh tøsser i er bare for dejlige

vi har været til behandling med malou og det går bedre, så nu , for det hjælper helt nu..

og ja ang graviditeten så er jeg 100% gravid ... så mathias og jeg har bare snakket, og mathias vil rigtig gerne havde det, og self vil jeg også gerne det, men samtidig syntes jeg bare jeg har "nok" i malou, og det kunne han godt forstå, men ville bare så gerne havde sit "eget" selvom han ser malou som sin.. så det går hæftigt herhjemme lige pt, men heldigvis skrifger malou ikke så meget mere..

og igen taaak for alle de dejlige beskeder.. sidder jo her og tuder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.