hvor blev hun af....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

Vial

Godt du er vendt tilbage fra spøgelsesland. Pyh, gravid allerede igen. Den er sikkert også positiv i morgen! Vil ikke skrive tillykke - før end du ved, hvad du skal gøre med det. Skriver jo ikke tillykke, hvis du meget forståeligt vælger abort. Kram fra karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Honningblomst

Ej, din stakkel....det var da noget af en at sluge oveni alt det andet...

Knus til dig..

Anmeld

13. februar 2010

oo

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ej hvor er i bare fantastiske , tuder helt nu .. (nok homoner)

ja havde faktisk tænkt mig at slette denne her profil, da jeg ikke lige syntes jeg kunne magte det hele..  både fordi malou græder hele tiden, og så jaa fordi jeg tog en graviditets test her til morgen, og ja den var positiv..!!! så har bare grædt hele dagen.. ikke lige havd jeg kunne klare, så nu må jeg lige tage en igen imorgen, da det jo kunne være den viste forkert..

men fandt ud af idag, at det er faktisk med jer jeg kobler HELT af, når mathias har hende, så er det bare her jeg har lyst til at sidde.. så åbnede den igen..

mange knus

fuldt forståeligt, det hele kommer jo gok gok oveni hinanden hjemme hos dig lige nu, så jeg kan godt forstå hvis det blev lidt for meget!

men vi er her jo altid

Anmeld

13. februar 2010

MM1987

Velkommen tilbage...

Håber det hele bliver meget lysere i nærmeste fremtid...mon ikke

Anmeld

13. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

mange taaak piger

ja det hele er oveni i hinanden, det samme siger min kære mor heh.. ej men håber virkelig ikke at den er positiv, ved godt det er møg tarveligt at tænke sådan, men syntes bare jeg har "nok" i malou, hun er trods alt kun 2mdr..

så ja her hjemme går det meget stærkt, så nu må vi se, og hvis den skulle vise positiv, så må vi op til lægen. . er bare imod abort, havd ang mig slev, så det blir svært..

så hvis jeg lukker den igen på et tidspunkt, så det kun fordi jeg ikke lige kan overskue det, men meget stor sandsynligvis vender igen.. men lige nu løber jeg ingen vegne hehe..

mange knus

Anmeld

13. februar 2010

kiroo

mange taaak piger

ja det hele er oveni i hinanden, det samme siger min kære mor heh.. ej men håber virkelig ikke at den er positiv, ved godt det er møg tarveligt at tænke sådan, men syntes bare jeg har "nok" i malou, hun er trods alt kun 2mdr..

så ja her hjemme går det meget stærkt, så nu må vi se, og hvis den skulle vise positiv, så må vi op til lægen. . er bare imod abort, havd ang mig slev, så det blir svært..

så hvis jeg lukker den igen på et tidspunkt, så det kun fordi jeg ikke lige kan overskue det, men meget stor sandsynligvis vender igen.. men lige nu løber jeg ingen vegne hehe..

mange knus

godt at se dig igen

kunne bare ikke lige forstå hvis du var væk, så ville jeg savne dig..
men vi er her selvfølgelig for at støtte dig i dine valg.. du siger bare til..

håber på det bedste for dig og din lille familie..

Anmeld

13. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

kiroo skriver:

godt at se dig igen

kunne bare ikke lige forstå hvis du var væk, så ville jeg savne dig..
men vi er her selvfølgelig for at støtte dig i dine valg.. du siger bare til..

håber på det bedste for dig og din lille familie..

taak hvor er du sød.. ...

ja nu må vi se imorgen, pyyh kan ikke lieg overskue det..

men igen taak ..

Anmeld

13. februar 2010

Stumpen

det var ellers noget af en nyhed du der kom med.. Synes du skal komme afsted til zoneterapeut så hurtigt som muligt med malou og se om det kan hjælpe på hende..

Det er rigtig hurtig du evt. er blevet gravid igen, men se nu tiden an og husk at der er 9 mdr til junior kommer.. Men hårdt det vil det blive.. Håber at du finder den bedste løsning for dig og din lille familie...

Anmeld

13. februar 2010

Becks

Åh er glad for du ikke har slettet dig alligevel..

I har været meget igennem, men I skal nok klarer det hele.. Afsted til zoneterapi med hende, min kollegas datter havde også kolik, og der hjalp zoneterapi meget

Hvad end du vælger med graviditeten, så er det det rigtige valg for jeres lille familie, husk det

Jeg sys du er sådan en stærk person, med alt det I har været igennem, di/I klarer det sgu godt

Anmeld

14. februar 2010

Pige2009

mange taaak piger

mange knus

Hvor dejligt, du ikke er forsvundet helt Der er da ingen grund til at slette profilen, selvom du holder pause fra baby, for så bliver vi bare bekymret for dig Sikke da en kamel at sluge med en positiv test, når I nu har været så meget igennem den sidste tid.

Jeg håber Malou snart er frisk og smilende igen, den lille spunk...

Knus Linda.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.