Billeder af vores hus. (seriøst billed spam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

Honningblomst

Puha, Diana...jeg bliver helt træt ved at se på disse billeder...må sige du er sej at du er kommet igennem det med en mand der har været så meget væk...vi lavede selv hus da vi havde to børn og jeg syntes det var hårdt, men kunne så slet ikke bo i huset i 10 mdr. hvor jeg boede hos min mor.

Men fint er det blevet...må godt nok være rart det er overstået.

knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Diana...

Rosa skriver:

Det er superlækkert - især live

Knuuus

Tak søde :) Vi os bare glade for det :)

Anmeld

13. februar 2010

Diana...

Eva skriver:

Puha, Diana...jeg bliver helt træt ved at se på disse billeder...må sige du er sej at du er kommet igennem det med en mand der har været så meget væk...vi lavede selv hus da vi havde to børn og jeg syntes det var hårdt, men kunne så slet ikke bo i huset i 10 mdr. hvor jeg boede hos min mor.

Men fint er det blevet...må godt nok være rart det er overstået.

knus Eva..

Det har os bare været mega hård vi kunne heller ikke bo i det i over 1 år men det er helt sikkert det vær vi vilde med det, men vi langt fra færdige men resten tager vi stille og roligt det vigtigste var at vi fik gjort det beboeligt :)

Og tak :)

Anmeld

13. februar 2010

Honningblomst

DianaMoar skriver:

Det har os bare været mega hård vi kunne heller ikke bo i det i over 1 år men det er helt sikkert det vær vi vilde med det, men vi langt fra færdige men resten tager vi stille og roligt det vigtigste var at vi fik gjort det beboeligt

Og tak

Ja.. kan jeg godt forstå...

Jeg gør det aldrig mere...aldrig nogensinde, men nu har jeg også prøvet det..

Knus...

Anmeld

13. februar 2010

Diana...

Eva skriver:

Ja.. kan jeg godt forstå...

Jeg gør det aldrig mere...aldrig nogensinde, men nu har jeg også prøvet det..

Knus...

Vi gør det heller ALDRIG nogen sinde igen hi hi. Manden her ellers kikket på huse han gerne ville have og gøre det igen men det får han ikke lov til ALDRIG ha ha

Anmeld

13. februar 2010

Cris

DianaMoar skriver:

1000 tak søde, vi bare os glade for det.

hi hi ja min kære mand har jo MASSER endnu der skal laves Lige så snart den skide sne gider tø så skal haven ordnes der skal ryddes og sættes hegn op og laves legeplads og bål plads i det ene hjørne der bliver så gravet dybere ned så der er et par skridt ned til bål pladsen

Og så skal vi have revet den vide garage ned hvor der så skal laves overdækket terrasse og så skal der lægges nye fliser rund omkring. 

Og når det så er gjort skal vi have lavet første salen hvor der skal være sove værelse og en lille åben hygge stue kontor et eller andet

og så mangler der jo stadig en masse små ting i under etagen fx vindues karmene der skal lægges klinker de samme som vi har i køkken og bad. og så skal der males nogen steder og bryggerset skal os laves færdigt på et tidspunkt. 

Knus

Jeg glæder mig til billeder! Hold det op det bliver et lækkert hus!

Anmeld

13. februar 2010

FruEllingsen

WOW sikke en forvanling.

Det ser virkelig godt ud. kan godt forstå i er glade for det

Anmeld

24. februar 2010

LotteN

Hold da op hvor er det dog bare blevet flot - vildt hvad i har fået ud af det

Er speciet vildt forelsket i jeres badeværelse, dejlig stort - glæder jeg mig sndelig også til, til når vi engang skal flytte!!!!

Og sikke nogle flotte låger i køkkennet . waauuuh i det hele taget

Anmeld

24. februar 2010

Mira0911

Hvor er det bare blevet lækkert...

Kan rigtig godt lide Jeres køkken...

Anmeld

24. februar 2010

Mettemus

Wow hvor ser det bare helt vildt godt ud, men hold da k*** hvor har det også været en ordentlig omgang? Kan godt forstå at i er glade for det nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.