Billeder af vores hus. (seriøst billed spam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

dorthemus

Wow hvor lækkert..især køkken og bad..mig vil ha´

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Stumpen

Nu har jeg jo fuldt løbende med og hold da kæft resultatet er blevet så godt!!

Anmeld

12. februar 2010

CarinaSB

uhh hvor er det lækkert .. :) 

Anmeld

12. februar 2010

LineD

Nu var vi der jo idag, og virkelig hatten af for de dygtige gør det selv mænd og kvinde, hold da helt ferie det var flot!!

Hvor må det være rart endelig at kunne nyde arbejdet man har gjort!

Anmeld

12. februar 2010

Nemesis

FEDt FEDt FEEEEEDT! Det må være en hel speciel fornemmelse at sidde i sådan et lækkert hus og vide i har gjort det selv!

Lækkert køkken..må man spørge hvor det er fra?? og så jeg rigtigt når den ene bordplade var granit og den anden stål?

Tak for billederne!

:-) Sisse

Anmeld

13. februar 2010

Diana...

ladydan1 skriver:

FEDt FEDt FEEEEEDT! Det må være en hel speciel fornemmelse at sidde i sådan et lækkert hus og vide i har gjort det selv!

Lækkert køkken..må man spørge hvor det er fra?? og så jeg rigtigt når den ene bordplade var granit og den anden stål?

Tak for billederne!

:-) Sisse

Tak for det og ja det er helt specielt og jeg er sgu så stolt af min kære mand og han har bare knoklet jo :) 

Jamen det er desværre ikke granit det havet vi ikke lige råd til hi hi. Men den på badeværelset mener vi er en komposit bordplade. 

og den i køkkenet er laminat med stål kanter :) Og så det kvik køkken og bad i samme stil og der kommer det samme ude i bryggerset når vi får råd på et tidspunkt. 

Knus

Anmeld

13. februar 2010

Diana...

Cris skriver:

Diana:
WOW WOW WOOOOOWWWW

Det er blevet sååååå flot! Tillykke med det!!!!

(Hvad skal din man lave nu med alt den fritid nu, for I har godt nok brugt mange timer med at bygge!!!! )

1000 tak søde, vi bare os glade for det.

hi hi ja min kære mand har jo MASSER endnu der skal laves ;) Lige så snart den skide sne gider tø så skal haven ordnes der skal ryddes og sættes hegn op og laves legeplads og bål plads i det ene hjørne der bliver så gravet dybere ned så der er et par skridt ned til bål pladsen :)

Og så skal vi have revet den vide garage ned hvor der så skal laves overdækket terrasse og så skal der lægges nye fliser rund omkring. 

Og når det så er gjort skal vi have lavet første salen hvor der skal være sove værelse og en lille åben hygge stue kontor et eller andet :)

og så mangler der jo stadig en masse små ting i under etagen fx vindues karmene der skal lægges klinker de samme som vi har i køkken og bad. og så skal der males nogen steder og bryggerset skal os laves færdigt på et tidspunkt. 

Knus

Anmeld

13. februar 2010

Diana...

1000 tak alle sammen vi os bare rigtig glade for det :)

Anmeld

13. februar 2010

wamse

Hvor ser det bare super godt ud

Anmeld

13. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er superlækkert - især live

Knuuus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.