Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
http://lamebook.dk/index/?cat=51
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KaMa skriver: Haha - har slet ikke set det i år. Fandt lige nogle nye inde på lamebook.dk, som jeg har grint af nu:
Haha - har slet ikke set det i år.
Fandt lige nogle nye inde på lamebook.dk, som jeg har grint af nu:
Skærmen på zoom 400 så kunne den øverste også læses... Og Fuck.... jeg brækker mig af grin!!!!
Tak.. Lige hvad jeg havde brug for...
ønskebarn74 skriver: Skærmen på zoom 400 så kunne den øverste også læses... Og Fuck.... jeg brækker mig af grin!!!! Tak.. Lige hvad jeg havde brug for...
Den øverste er nemlig SÅ SJOV!
Det minder mig om en gammel ven jeg har, der også hedder Ronnie. Har tænkt, om det kan være ham.. ha ha
KaMa skriver: Den øverste er nemlig SÅ SJOV! Det minder mig om en gammel ven jeg har, der også hedder Ronnie. Har tænkt, om det kan være ham.. ha ha
Jeg sad også og læste dem i går...kors hvor nogle dog dummer sig helt vildt
Skide sjov læsning...smågriner stadig af den du opslog om kontonummeret..sikke en spade
dorthemus skriver: Jeg sad også og læste dem i går...kors hvor nogle dog dummer sig helt vildt Skide sjov læsning...smågriner stadig af den du opslog om kontonummeret..sikke en spade
Ja, det er så sjovt.
Han er helt desperat i sine kommentarer til statusen. Forstår bare ikke, hvorfor han ikke har slettet den. Jeg kan da godt fjerne en status, hvis jeg fx har lavet slåfejl.
KaMa skriver: Ja, det er så sjovt. Han er helt desperat i sine kommentarer til statusen. Forstår bare ikke, hvorfor han ikke har slettet den. Jeg kan da godt fjerne en status, hvis jeg fx har lavet slåfejl.
Det er dét der er så morsomt...han går fuldstændig i selvsving...den stakkels dummernik
dorthemus skriver: Det er dét der er så morsomt...han går fuldstændig i selvsving...den stakkels dummernik
Lige præcis er også smadret af grin - nogle folk skal bare holde sig fra FB. hahah. Sys også den med KLAM er for sjov
Malene Aagaard skriver: Lige præcis er også smadret af grin - nogle folk skal bare holde sig fra FB. hahah. Sys også den med KLAM er for sjov
Man undres over folks dumhed nogle gange..men det er fantastisk læsning. Grinede hele aftenen
Jeg er simpelthen færdig af grin over dem alle. -især den med ham der har låst sig ude. Så fandt jeg en med en mand der var syg, og han var sikker på han skulle dø! Jeg er seriøst færdig af grin!
Tusind tak for grinet, havde jeg s** brug for
marikka skriver: Jeg er simpelthen færdig af grin over dem alle. -især den med ham der har låst sig ude. Så fandt jeg en med en mand der var syg, og han var sikker på han skulle dø! Jeg er seriøst færdig af grin! Tusind tak for grinet, havde jeg s** brug for
Ja der er ikke noget som at grine af andres ulykke/dumhed...især når de vælger at udstille sig selv SÅ åbenlyst...*fnis*
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128