Tænk over, hvad du skriver på facebook...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

Vial

Linda skriver:

gå ind på www.lamebook.dk eller www.lamebook.com for at finde henholdsvis den danske og den engelske udgave af siden... der er rigtigt mange der er til at grine over

Tak for tippet - det må jeg se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

saxa

HAHAHAHAHA.....!!!! Shiiit mand - det var cool læsning.. Hvor dumme er folk lige???  Ruller rundt på gulvet over den der med klamydia - GENIALT!!

Anmeld

12. februar 2010

Honningblomst

saxi skriver:

HAHAHAHAHA.....!!!! Shiiit mand - det var cool læsning.. Hvor dumme er folk lige???  Ruller rundt på gulvet over den der med klamydia - GENIALT!!

Ja, det er sgu også den bedste...havde der været facebook da jeg var 17 år så havde min kære x aka klamydia-morten også lige fået en lille besked på sin væg...

Anmeld

12. februar 2010

saxa

Eva skriver:

Ja, det er sgu også den bedste...havde der været facebook da jeg var 17 år så havde min kære x aka klamydia-morten også lige fået en lille besked på sin væg...

Aahhhhmmmeeen altså.. Hvordan kan man få sig selv til det.. Hehe.. Klamydia-Morten.. fedt øgenavn ellers

Anmeld

12. februar 2010

Honningblomst

saxi skriver:

Aahhhhmmmeeen altså.. Hvordan kan man få sig selv til det.. Hehe.. Klamydia-Morten.. fedt øgenavn ellers

Jeg ville fanme have grinet hvis jeg havde smidt ham sådan en besked...det er da vildt kikset og sjovt på samme tid... og ja, det navn fik han så den klovn...

Synes den er værre den med hende jeg skrev....hun havde skrevet at hun nød at xx rystede dyner i dag(det sneede og hun havde få dage inden mistet sin søn på 1 år. ) den ramte altså...øv...

Anmeld

12. februar 2010

saxa

Eva skriver:

Jeg ville fanme have grinet hvis jeg havde smidt ham sådan en besked...det er da vildt kikset og sjovt på samme tid... og ja, det navn fik han så den klovn...

Synes den er værre den med hende jeg skrev....hun havde skrevet at hun nød at xx rystede dyner i dag(det sneede og hun havde få dage inden mistet sin søn på 1 år. ) den ramte altså...øv...

Ja det er da skide skægt altså.. Det er nok ikke sikkert Klamydia-Morten ville ha grinet, hvis der stod sådan en besked på hans væg..

Uha da.. Ja den er da lidt spookey..  Men tænk en flot tanke..

Anmeld

12. februar 2010

Honningblomst

saxi skriver:

Ja det er da skide skægt altså.. Det er nok ikke sikkert Klamydia-Morten ville ha grinet, hvis der stod sådan en besked på hans væg..

Uha da.. Ja den er da lidt spookey..  Men tænk en flot tanke..

Ved som heller ikke om jeg ville have skrevet...men tanken er god...

Ja, det var en meget smuk en, den med hende....tænk få dage efter ens barn er blevet kvalt...

Anmeld

12. februar 2010

TbCp

KaMa skriver:

Dét er god humor

Sidder faktisk lige på den side lamebook.dk kæft der er mange sjove

Anmeld

12. februar 2010

Mettemus

Hvor er det godt! Overvejer om der virkelig findes nogen der er dumme nok til at lægge konto- + kortoplysninger ud? Til gengæld er den med so-kæresten der ikke vil bage pandekager ret go'!

Anmeld

12. februar 2010

Ox.

Hahahaha! Sidder helt og tuder nu, ej hvor var det da lige den daglige dosis c-vitaminer der kom der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.