En hyldest til ALLE de fantastiske maend!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

Miamaja

Eva skriver:

Sådan en far har mine drenge også...ja, det er fantastisk...

Godt at hore og skont I kan faa det til at fungere saa godt adskilt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Lone Jakobsen

selvfølgelig skal der være en rose tråd for de hårdt prøvede mænd

her i huset har jeg en mand som fungere som den perfekte bonus far for mine 3 store børn. derudover er han en super far for hans ældste søn, og for den søn vi har sammen.

jeg har lidt svært ved at finde de rigtige ord lige nu, men jeg synes min mand fortjener ros...hans hverdag er bestemt ikke nem.....han har mange problemer at slåes med, men jeg synes han klarer det super godt

Anmeld

12. februar 2010

Miamaja

signe117 skriver:

"Far" herhjemme er faktisk ikke rigtig far endnu, da vi venter vores første barn til juni. Han glæder sig utrolig meget og har de seneste uger brugt masser af kræfter på at få børneværelset sat istand - og blev helt vild da han for nylig fik lov at mærke spark udenpå maven for første gang 

og weekenden "fejrede" han da lige med - udover at male værelse - at gøre lejligheden ren og bage muffins som duftede i hele opgangen da jeg kom træt hjem fra arbejde 

Hurra for mænd der gider gøre lidt ekstra! og god weekend til jer alle 

ej hvor skont og en mand der bager. det kan man da bruge som kvinde

Anmeld

12. februar 2010

Michael healer

Miamaja skriver:

Ja, du lyder som en skon mand! Saa du maa sagtens vaere med

takker for det

Anmeld

12. februar 2010

Miamaja

SØS skriver:

Sådan en Farmand har vi også herhjemme.

En RIGTIG mand der elsker at være Far og ægtemand. Som er der 210% for vores Sofus, og leger og hygger og lærer fra sig, og som forstår at forkæle, imponere og hygge om sin kone hver eneste dag!

I'm a lucky bastard ! - Og hvor jeg dog elsker min mand.

- Dejlig tråd, og god weekend.

Line.

Tak og i lige maade. Vi har jo valentines day imorgen View Image

Anmeld

12. februar 2010

JustAnotherName

Jeg skrev netop idag (min mand er på døgnvagt) denne sms :

Jeg elsker dig som min bedste ven, mit livs kærlighed og som den ubetingede bedste far i verden mine børn kunne få!

Anmeld

12. februar 2010

JustAnotherName

Tak og i lige maade. Vi har jo valentines day imorgen View Image

Det anede jeg ikke engang...
Men det er nu heller ikke noget vi gør i at fejre herhjemme.

Min mand siger altid, at det da har langt mere ægthed i sig, når han kommer med en buket - uden særlig anledning (som f.eks. Valentine's day), end at det SKAL markeres på en dag, som er bestemt for ALLE .....det er jo i virkeligheden bare en amerikans tradition - ligesom halloween - som vi danskere laaangsomt har taget til os ....og det er da bestemt ikke fordi blomsterhandlerne har holdt sig tilbage fra at reklamere og gøre opmærksom på denne dag - for sikke et salg det giver dém!

Jeg synes nu stadig det er meget sødt.
Og fint for dem som gør en masse ud af det.

Men jeg er nu helt okay med at blive forkæles og værdsat på andre tidspunkter. Og jeg får det såmænd også tit nok at vide i det daglige  

Anmeld

13. februar 2010

TbCp

MIN mand Livas FAR...

Som eksempel..... han har drøntravl pt. og arbejder fra 9 morgen til 23-24 stykker hver aften. Heldigvis arbejder han hjemmefra.
Men selvom han har travlt og er stresset, tager han hver dag 1 time til 1 1/2 og leger med vores datter. Bare laver lige hvad hun har lyst til!

Min mand var længe om at falde ind i faderrollen. Det var bare slet ikke naturligt for ham og han var meget usikker.... men for søren hvor er han vokset med opgaven på de 2 1/2 år han nu har været far.
Det er fantastisk at se og jeg er så stolt af ham!!! 

Anmeld

15. februar 2010

Miamaja

TbCp skriver:

MIN mand Livas FAR...

Som eksempel..... han har drøntravl pt. og arbejder fra 9 morgen til 23-24 stykker hver aften. Heldigvis arbejder han hjemmefra.
Men selvom han har travlt og er stresset, tager han hver dag 1 time til 1 1/2 og leger med vores datter. Bare laver lige hvad hun har lyst til!

Min mand var længe om at falde ind i faderrollen. Det var bare slet ikke naturligt for ham og han var meget usikker.... men for søren hvor er han vokset med opgaven på de 2 1/2 år han nu har været far.
Det er fantastisk at se og jeg er så stolt af ham!!! 

Ja, det er saa dejligt at se. Jeg smelter helt naar vores guldklump render hen til farmand, som f.eks lige har haft en lang arbejdsdag fra kl. 7 til 6 aften og jeg ved bare han helst vil af med slipset og arbejdstojet og saette sig 10 min, men eftersom guldklumpen insistere paa at far skal tage ham paa legepladsen lige med det samme, og saa han gor det uden sure miner. Saa ved man, at man har en god far til sit barn

Anmeld

15. februar 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Bliver helt rørt over at læse jeres måde at se jeres mænd som far på.....

Min forlovede er jo ikke Nicklas biologiske far, men Nicklas "rigtige" far har vi intet med at gøre.... Så når jeg nævner Nicklas far uanset sammenhæng, så er det min forlovede jeg mener og ikke den biologiske far. For mig og for Nicklas findes der kun EN RIGTIG FAR, og det er min forlovede...

Han er den bedste fordi han elsker Nicklas helt ubetinget, og fordi han har påtaget sig rollen helt 100% fra dag 1... Vi venter nu vores første fælles barn sammen, og hans interesse for vores ufødte barn beviser endnu engang overfor mig at jeg ikke kunne have valgt en beder far til mine børn...

Han er den bedste, og hver gang jeg ser ham lave noget sammen med Nicklas vokser min kærlighed til ham....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.