En hyldest til ALLE de fantastiske maend!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Miamaja

Man hoerer ofte om alle de daarlige faedre og maend der bare ikke paatager sig rollen som far og mand og svigter familien, saa nu taenkte jeg vi skulle have en debat om alle de fantastiske   maend, der paatager sig rollen som far med livets lyst, saa hvis I kender nogen saa skriv gerne om hvorfor lige han er fantastisk. Og her er der altsaa ikke tale om ("kun") at vaere god i sengen eller sode ord eller blomster et par gange om aaret. Niks nej, der skal staa handlinger bag!

Jeg vil laegge ud med min mand som har vist sig at vaere den ultimative far. Jeg er saa lykkelig over den store beskyttende kaerlighed han har for vores adoptiv son og hans bio-datter. Det bedste af det hele er, at han elsker dem lige hojt og de har forste prioritet (selv jeg maa vige forstepladsen og det gor jeg glaedeligt).Dejligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Miamaja

Hmm der maa da vaere nogle fantastiske maend derude eller?

Anmeld

12. februar 2010

Michael healer

Miamaja skriver:

Hmm der maa da vaere nogle fantastiske maend derude eller?

Ja da, selvfølgelig er der masse af fantastiske mænd, jeg er selvfølgelig også en af dem he he , men det tæller måske ikke med, at jeg selv skriver det her inde hi hi

mvh Michael

Anmeld

12. februar 2010

Miamaja

Michael healer skriver:

Ja da, selvfølgelig er der masse af fantastiske mænd, jeg er selvfølgelig også en af dem he he , men det tæller måske ikke med, at jeg selv skriver det her inde hi hi

mvh Michael

Jo, det gor det da men hvorfor er du lige fantastiskjeg taenkte der maa da vaere flere end min stakkels mand og dig

Anmeld

12. februar 2010

Michael healer

Miamaja skriver:

Jo, det gor det da men hvorfor er du lige fantastiskjeg taenkte der maa da vaere flere end min stakkels mand og dig

Fordi jeg er gået med til at have 5 børn her hjemme, på trods af at jeg var meget imod det, og da vi havde 3 kunne vi jo være i en alm. 5 personers bil, det kan vi så ikke mere he he

Fordi jeg så vidt det er muligt, prøver at opfylde de ønsker min kone nu engang ønsker sig, det være sig inde for bolig ved flytning, bil m.m.

Fordi jeg elsker at hjælpe andre mennesker, sprede positiv energi.

Ja det var her så nogle af grundene

mange varme hilsner

Michael

Anmeld

12. februar 2010

Honningblomst

Sådan en far har mine drenge også...ja, det er fantastisk...

Anmeld

12. februar 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Miamaja skriver:

Man hoerer ofte om alle de daarlige faedre og maend der bare ikke paatager sig rollen som far og mand og svigter familien, saa nu taenkte jeg vi skulle have en debat om alle de fantastiske   maend, der paatager sig rollen som far med livets lyst, saa hvis I kender nogen saa skriv gerne om hvorfor lige han er fantastisk. Og her er der altsaa ikke tale om ("kun") at vaere god i sengen eller sode ord eller blomster et par gange om aaret. Niks nej, der skal staa handlinger bag!

Jeg vil laegge ud med min mand som har vist sig at vaere den ultimative far. Jeg er saa lykkelig over den store beskyttende kaerlighed han har for vores adoptiv son og hans bio-datter. Det bedste af det hele er, at han elsker dem lige hojt og de har forste prioritet (selv jeg maa vige forstepladsen og det gor jeg glaedeligt).Dejligt!

Sådan en Farmand har vi også herhjemme.

En RIGTIG mand der elsker at være Far og ægtemand. Som er der 210% for vores Sofus, og leger og hygger og lærer fra sig, og som forstår at forkæle, imponere og hygge om sin kone hver eneste dag!

I'm a lucky bastard ! - Og hvor jeg dog elsker min mand.

- Dejlig tråd, og god weekend.

Line.

Anmeld

12. februar 2010

saxa

Sådan en Far har vi også herhjemme.. Han har en ubetinget kærlighed til vores datter - og han vil gøre alt for hende (Og for mig) Han påtager sig ligeså meget som mig, mht. alt det praktiske og ALT derudover.. Han er der altid som far og mand..

- Den bedste FAR og MAND i hele verden!!!

Anmeld

12. februar 2010

signe117

"Far" herhjemme er faktisk ikke rigtig far endnu, da vi venter vores første barn til juni. Han glæder sig utrolig meget og har de seneste uger brugt masser af kræfter på at få børneværelset sat istand - og blev helt vild da han for nylig fik lov at mærke spark udenpå maven for første gang 

og weekenden "fejrede" han da lige med - udover at male værelse - at gøre lejligheden ren og bage muffins som duftede i hele opgangen da jeg kom træt hjem fra arbejde 

Hurra for mænd der gider gøre lidt ekstra! og god weekend til jer alle 

Anmeld

12. februar 2010

Miamaja

Michael healer skriver:

Fordi jeg er gået med til at have 5 børn her hjemme, på trods af at jeg var meget imod det, og da vi havde 3 kunne vi jo være i en alm. 5 personers bil, det kan vi så ikke mere he he

Fordi jeg så vidt det er muligt, prøver at opfylde de ønsker min kone nu engang ønsker sig, det være sig inde for bolig ved flytning, bil m.m.

Fordi jeg elsker at hjælpe andre mennesker, sprede positiv energi.

Ja det var her så nogle af grundene

mange varme hilsner

Michael

Ja, du lyder som en skon mand! Saa du maa sagtens vaere med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.