hikke? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

vappepigen

Jeg har ikke mærket baby hikke, tilgengæld er jeg selv begyndt at døje meget med hikke efter jeg blev gravid... Det er ved at drive min kæreste til vanvid....(og ja også mig selv)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Halbschön

Zette skriver:

Jeg har heller ikke oplevet det endnu, men glæder mig.

En anden ting jeg også syntes var spændende, er en fra min fødselsforberedelsegruppe hun siger hendes baby slår koldbøtter i maven... Det må da også være specielt.

KH
Zette

Det gjorde min lille dreng - til MD-scanning slog han endda en kolbøtte imens hun scannede, det var lidt sjovt at se

Anmeld

13. februar 2010

Halbschön

Snuffler25 skriver:

Hey piger,

Har I alle prøvet at mærke når baby hikker, eller har nogen ikke oplevet det?

De som har oplevet det, hvornår gjorde i det 1. gang?

Jeg er 31+4 og har endnu ikke oplevet det - men glæder mig til det  Men ved ikke om det er noget ALLE oplever, sådan at der er noget galt hvis det ikke sker?

GOD WEEKEND når I når dertil

knuser

Sikke en pænt navn I har valgt - min søn hedder Nicolai

Nicolai hikkede de sidste 6 ugers til op til termin... Efter at han havde lagt sig med hovedet ned af.. Og så kunne man ellers mærke nogle små hop helt nede i bækkenet

Anmeld

13. februar 2010

smokin

Renée88 skriver:

Det gjorde min lille dreng - til MD-scanning slog han endda en kolbøtte imens hun scannede, det var lidt sjovt at se

Altså min baby losser bare... der er ikke nogen elitegymnast derinde!! 

Anmeld

13. februar 2010

dorthemus

Jeg tror jeg mærker når hun hikker..en række "hop" lige efter hinanden, svært at forklare, men det føles sjovt og kilder lidt.

Når jeg skubber til maven svarer hun ved at skubbe tilbage..hihi

Anmeld

14. februar 2010

Snuffler25

Tak for alle jeres svar

Tror faktisk jeg var så heldig at opleve det iaftes... der var i hvert fald en lille bitte hop lignende ting helt nede ved bækkenet (Nicolaj ligger med hovedet ned af nu, sagde jordemoder i tirsdags) som blev ved i lidt tid. Men det var ret svagt, men det VAR der.

Så tror næsten det var det  Måske bliver det tydeligere længere henne.

KNUS

Mette som idag er fulde 32 uger henne.. wow!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.