hikke? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.579 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Snuffler25

Hey piger,

Har I alle prøvet at mærke når baby hikker, eller har nogen ikke oplevet det?

De som har oplevet det, hvornår gjorde i det 1. gang?

Jeg er 31+4 og har endnu ikke oplevet det - men glæder mig til det  Men ved ikke om det er noget ALLE oplever, sådan at der er noget galt hvis det ikke sker?

GOD WEEKEND når I når dertil

knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

smokin

Snuffler25 skriver:

Hey piger,

Jeg er 31+4 og har endnu ikke oplevet det - men glæder mig til det  Men ved ikke om det er noget ALLE oplever, sådan at der er noget galt hvis det ikke sker?

knuser

Jeg har heller ikke oplevet det endnu, men glæder mig.

En anden ting jeg også syntes var spændende, er en fra min fødselsforberedelsegruppe hun siger hendes baby slår koldbøtter i maven... Det må da også være specielt.

KH
Zette

Anmeld

12. februar 2010

Bare mig..

Zette skriver:

Jeg har heller ikke oplevet det endnu, men glæder mig.

En anden ting jeg også syntes var spændende, er en fra min fødselsforberedelsegruppe hun siger hendes baby slår koldbøtter i maven... Det må da også være specielt.

KH
Zette

Tro mig, det gør min også. - slår koldbøtter. Det er vildt underligt, og vildt ubehageligt. Hun har gjort det hver gang vi er blevet skannet, og der er slet ikke nogen tvivl om at det er det hun gør.

Anmeld

12. februar 2010

Malene84

marikka skriver:

Tro mig, det gør min også. - slår koldbøtter. Det er vildt underligt, og vildt ubehageligt. Hun har gjort det hver gang vi er blevet skannet, og der er slet ikke nogen tvivl om at det er det hun gør.

haha hvor herligt - det tror jeg ikke at jeg har prøvet!!!

Anmeld

12. februar 2010

smokin

marikka skriver:

Okay, min baby er nok den mere stille af slagsen... jeg kan kun fremprovokere spark med en ting: sætter mig foroverbøjet så kommer den resulut: FLYT DIG, du maser mig!

Hun er dog rimlig aktiv om aftenen... når jeg ligger ned og hun får masser af plads, så er der disko. 

Anmeld

12. februar 2010

Bare mig..

jeg vil sige, at det var sjovt i starten. Men nu er hun altså bare ved at være for stor til at dreje sådan rundt

Man kan ikke ligefrem sige, at hun er stille, tværtimod. :/ Det kan altså faktisk godt være lidt træls når det er hele tiden hun mosler rundt

Anmeld

12. februar 2010

Koen.

Snuffler25 skriver:

Hey piger,

knuser

tror det var ca. uger 28. at jeg oplevede hun hikkede første gang

God weekend til dig os..

Tanja 30 + 6

Anmeld

12. februar 2010

CamillaKa

Jeg mærkede hikke første gang i uge 30.

Anmeld

12. februar 2010

Lise

Min baby hikker dagligt, og jeg har mærket det siden måske 20.-22. uge. Nogle gange virker det som om han hikker hele dagen. Det er hyggeligt, men også lidt forstyrrende. Min første søn hikkede også meget i maven, og fortsatte da han kom ud

Anmeld

12. februar 2010

Tulle28

Jeg har en meget hikkende baby i mausen - vi plejer at joke med at der ingen tvivl er om at det er min kæreste der er faren, han hikker nemlig også tit Og kolbøtter er der også masser af - det er en kende ubehageligt synes jeg faktisk, måske er det fordi der ikke er SÅ meget plads derinde efterhånden?

Knus Tulle 31+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.