legekøkkenet er kommet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

Skouboe

Milka skriver:

har i monteret jeres til væggen? synes bare køkkenet er så let og forestiller mig at man vil prøve at skubbe det rundt ... gør freja det?

Naturligvis - man er vel ikke balladeble for ingenting 

Vi har stillet det op ad væggen så hun ikke kan skubbe det baglæns og så stopper vi hende hvis hun flytter for meget på det.

Hvis jeg var dig ville jeg sætte nogle filtdutter under benene, så det ikke ødelægger gulvet og stille det op ad en væg så det kan holde til at de læner sig op ad det - og ellers lad dem flytte på det. Det er ikke særligt tungt og jeg tror de kan få meget sjov ud af at flytte på det når de bliver lidt ældre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

anna-jonas

Fedt, glæder mig til at se det udpakket...................mon ikke du skal samle det, og at det er derfor det ikke fylder alverden.

Vi har jo en DEL legetøj til Anna....................så det er begrænset hvad vi kan ønske os til Ida. Vi har ønsket os penge..................og jeg har købt en stor rund sansegynge, en lille dukke og nyt tøj fra Pompdeluxe. Så skal vi ha' købt et gyngestativ og et legehus til pigerne.....................som de har "sparet" op til længe, ved at få pengegaver.

Anmeld

18. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

vil bare ikke pakke det ud før i aften når bøtterne sover

synes bare at kassen ser så lille ud! nå, nu må vi se ... i den ligger jo også luca's nye converse og nogle rasleæg. har også været nede i br i dag og købe en lege mobiltelefon, babytusser, lego/duplo klodser og den der raket puttekasseting som skouboe foreslog bøtterne var jo med men jeg tror ikke de registrerede at jeg købte gaver til dem

var også lige i netto, der havde de sådan nogen stykker brio legetøj til 39 kr stykket som jeg købte tre af.

bvah, jeg er bare så syg og sløj ... har det af helvedes til

jeg glæder mig allerede til at se de billeder du helt sikkert tager af tingene:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.