legekøkkenet er kommet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Milka

vil bare ikke pakke det ud før i aften når bøtterne sover

synes bare at kassen ser så lille ud! nå, nu må vi se ... i den ligger jo også luca's nye converse og nogle rasleæg. har også været nede i br i dag og købe en lege mobiltelefon, babytusser, lego/duplo klodser og den der raket puttekasseting som skouboe foreslog bøtterne var jo med men jeg tror ikke de registrerede at jeg købte gaver til dem

var også lige i netto, der havde de sådan nogen stykker brio legetøj til 39 kr stykket som jeg købte tre af.

bvah, jeg er bare så syg og sløj ... har det af helvedes til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Klumpe-dumpe

Først avde jeg tænkt at Malucca skulle ha´et klaver/keyboard i gavde af mig, men tror det bliver til et køkken... Men kan så ikke finde udaf om det skal være sådan et som bøtterne får eller et Mile, (det har lyde, som emhæt osv)

Så venter lige med at tage stilling til jeg høre din vurdering af det trækøkken.

Uha nej enelige mødre, må bare IKKE blive syge. Rigtig god bedring til dig.

Anmeld

12. februar 2010

lion

Dejligt at køknet og de andre ting er kommet. ja det er dejligt med legetøj. Hvis den der puttekasse raket er den som jeg tro, er det et godt stykke legetøj.

Håber du snart bliver rask.

Anmeld

12. februar 2010

Milka

malucca09 skriver:

Først avde jeg tænkt at Malucca skulle ha´et klaver/keyboard i gavde af mig, men tror det bliver til et køkken... Men kan så ikke finde udaf om det skal være sådan et som bøtterne får eller et Mile, (det har lyde, som emhæt osv)

Så venter lige med at tage stilling til jeg høre din vurdering af det trækøkken.

Uha nej enelige mødre, må bare IKKE blive syge. Rigtig god bedring til dig.

du får en fuld køkkenrapport herfra

så godt meilekøkkenet, synes bare det var så grimt! det da meget mere stilet i træ

Anmeld

12. februar 2010

Milka

lion skriver:

Dejligt at køknet og de andre ting er kommet. ja det er dejligt med legetøj. Hvis den der puttekasse raket er den som jeg tro, er det et godt stykke legetøj.

Håber du snart bliver rask.

tak helene

Anmeld

12. februar 2010

ChatH

Fedt med gaver! Mine piger får også en masse når det er deres fødselsdag.. Mon ikke køkkenet bliver rigtig fint når det bliver pakket ud?

Anmeld

12. februar 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

tak helene

Super: )

Hvad er det for en raket?

Anmeld

17. februar 2010

Skouboe

Jeg har det køkken og det er super fint når det er pakket ud, og Freja elsker det. Især er hun fascineret af at man kan tage håndvasken og vandhanen af og slå sammen...

Anmeld

17. februar 2010

Milka

Skouboe skriver:

Jeg har det køkken og det er super fint når det er pakket ud, og Freja elsker det. Især er hun fascineret af at man kan tage håndvasken og vandhanen af og slå sammen...

har i monteret jeres til væggen? synes bare køkkenet er så let og forestiller mig at man vil prøve at skubbe det rundt ... gør freja det?

Anmeld

18. februar 2010

lion

Cassandra har et legekøkken i plastik som farmand ville ha hun skulle ha. Det kan hun rykke på, men vi har bare sagt nej og det sker ikke så tit at hun rykker på det, siger vi nej skubber hun det tilbage igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.