: )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

du har IKKE et helt normalt barn, min kære, du har et EKSTRAORDINÆRT FANTASTISK KLOGT OG SMUKT barn

det der med krudt i måsen, mon ikke hun har det fra sin ishockeymor??

forresten...vi har vist alle været igennem de perioder hvor vi skriger når vi ser en mand jeg tror næppe det er sidste gang hun kommer igennem den fase

Jo sin ISHOCKEY-Mor og sin DANSE-far.

Synes det er så sjovt, at jeg spiller hockey og Nicolaj danser... Der er ligesom et eller andet "forkert" i det billede, ikk? ;)

Men du har helt ret, et helt normalt barn, får jeg dælme aldrig.; )

Jeps, når hun bliver 14 år og frem til de 30, så må hun også gerne være bange for mænd:) (Altså undtaget Fe-drengen)

Btw. en dreng kan vel ikke være en fe, så det må være en alf ikk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

du har IKKE et helt normalt barn, min kære, du har et EKSTRAORDINÆRT FANTASTISK KLOGT OG SMUKT barn

det der med krudt i måsen, mon ikke hun har det fra sin ishockeymor??

forresten...vi har vist alle været igennem de perioder hvor vi skriger når vi ser en mand jeg tror næppe det er sidste gang hun kommer igennem den fase

hihi kunne ikke være enig med Trine

Anmeld

13. februar 2010

anna-jonas

Hold kæft hvor det glæder mig, søde Trine.....................

Nu skal hun nok døbes frk. Ballade

Mette

Anmeld

13. februar 2010

Barbamama

malucca09 skriver:

-Vil bare lige fortælle jer, at jeg nu har et "normalt" barn

Som tidligere skrevet, er Malucca blevet afsluttet på hjerteafdelingen, og i tirsdags blev hun også afsluttet af Britt-the-fys.

-Britt synes, at Malucca nu er "faldet så meget til ro" at det kun kan betegnes som "alders betinget krudt i måsen"

Britt var rigtig stolt af min lille Dronning, fordi hun kravler, rejser sig op af alt og alle, går rundt om ting. Går når man holder hende i hænderne.

-Det eneste Malucca endnu ikke kan, som hun burde. Er at sætte sig på numsen. Hun ligger sig ned på ryggen,

-Og ja i dp, går det efterhånden godt, Malucca er begyndt, at lege med drengen derude (som er knap 3 år) de leger tiger, så Malucca kravler rundt herhjemme og siger graaaahh, og så vil hun mysse ham hele tiden.-Og så småt acceptere hun at dpér fra tid til anden går ud af rummet. Uden at græde. Hun er endda begyndte at lave ulykker derude (Kravler ind på dpérns drenge værelse og hiver deres cdér og dvd på gulvet.)

-Og ja er lige i en periode, hvor hun er MEGET bange for mænd, hun skriger simpelthen, når hun se på disse mærkelige væsner

Nåh men ville bare lige dele min glæde.

Ej hvor er det skønt!!!!! Og ja de der mænd kan sgu også godt være ret så uhyggelige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.