: )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Klumpe-dumpe

-Vil bare lige fortælle jer, at jeg nu har et "normalt" barn

Som tidligere skrevet, er Malucca blevet afsluttet på hjerteafdelingen, og i tirsdags blev hun også afsluttet af Britt-the-fys.

-Britt synes, at Malucca nu er "faldet så meget til ro" at det kun kan betegnes som "alders betinget krudt i måsen"

Britt var rigtig stolt af min lille Dronning, fordi hun kravler, rejser sig op af alt og alle, går rundt om ting. Går når man holder hende i hænderne.

-Det eneste Malucca endnu ikke kan, som hun burde. Er at sætte sig på numsen. Hun ligger sig ned på ryggen,

-Og ja i dp, går det efterhånden godt, Malucca er begyndt, at lege med drengen derude (som er knap 3 år) de leger tiger, så Malucca kravler rundt herhjemme og siger graaaahh, og så vil hun mysse ham hele tiden.-Og så småt acceptere hun at dpér fra tid til anden går ud af rummet. Uden at græde. Hun er endda begyndte at lave ulykker derude (Kravler ind på dpérns drenge værelse og hiver deres cdér og dvd på gulvet.)

-Og ja er lige i en periode, hvor hun er MEGET bange for mænd, hun skriger simpelthen, når hun se på disse mærkelige væsner

Nåh men ville bare lige dele min glæde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Milka

hvor er det dejligt, tillykke

Anmeld

12. februar 2010

JustAnotherName

FEDT! Hvor er detr dejligt.
Og sikke en lettelse det må være at få at vide, for som mor er man jo nok altid lidt bekymret for, om det nu går godt NOK..!?!

Hun er en lille lækker gubbi. Og hvor er det skønt at hun trives godt i DP, og har en 3-årige DRENGE-ven  som hun kan lege "farlig tiger" med

SKØNT at det bare går så godt med hende.
Det sidste, med at sætte sig på numsen, skal nok komme

Anmeld

12. februar 2010

lion

Det med bange for mænd, det havde min datter også en overgang.

Hvor er det super dejligt at din datter er nu et "normalt" barn, jeg kan godt forstå du er glad.

Anmeld

12. februar 2010

Karo

Hvor er det dog bare dejligt at høre

Jeg forstår godt Malucca. De mænd kan altså godt være lidt mærkelige til tider

Anmeld

12. februar 2010

TbCp

Hvor dejligt at alt bare går så godt med hende nu dejligt dejligt!!!!

Anmeld

12. februar 2010

Jules

Det var da skønt at hun nu er aldersvarende :)

Sjovt det med mænd... Sådan en periode havde jeg også... Der var jeg så bare 11 år...

Mit fadderbarn havde også sådan en overgang med Kristian... Han måtte ikke røre mig eller kigge på hende... Så var hun bare helt ude af den. Men den går over igen :)

Anmeld

12. februar 2010

ChatH

Nej hvor er det dejligt med sådan en superbaby som din datterTillykke med det!!!!

Anmeld

13. februar 2010

Bondepigen

Hvor er det skønt søde. Du har en stærk, sej og ikke mindst SMUK datter!!!

Anmeld

13. februar 2010

oo

du har IKKE et helt normalt barn, min kære, du har et EKSTRAORDINÆRT FANTASTISK KLOGT OG SMUKT barn

det der med krudt i måsen, mon ikke hun har det fra sin ishockeymor??

forresten...vi har vist alle været igennem de perioder hvor vi skriger når vi ser en mand jeg tror næppe det er sidste gang hun kommer igennem den fase

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.