Hva så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

Vingummien

MoarJ skriver:

Hvad står jeres weekend på?

Iaften står den på XF....

Imorgen skal vi hjælpe noget med at flytte... Meen ved ikke helt om jeg kommer med... Har fået afsindigt ondt i ryggen... Kan ikke engang hænge tøj til tørre... Går mig meget på...

Søndag skal vi til fødselsdag... Ellers står den bare på afslapning...

pleje mig selv Og forhåbentlig være frisk til søndag hvor vi skal til mine forældre og have fastelavns boller hele familien Og nægter at være syg der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

grinbidderen

Hej Valdemar og jeg er taget til kbh for at besøge min mor så der har vi hygget idag og nu sover bassen og mor og jeg sidder og ser x-faktor, imorgen kl.12 skal vi til noget fastalavns hygge over i det lokalebutik-center hvor valdemar skal klædes ud som spider-mand og slå katten af tønden så der tager min mor og storebror med over og hygger med os, og ellers skal vi hygge i weekenden og søndag skal vi hjem til min veninde om aften inden vi bliver hentet af min kæreste og tager hjem til korsør igen...

God weekend til alle

Anmeld

12. februar 2010

heaven

Tja...... her skal vi ikk en masse - Lasse har lige fået skoldkopper, suk... så den næste uges tid ved vi da kommer til at bestå af...

Jannie

Anmeld

12. februar 2010

Michael healer

Hej

Vi har også lige set x-factor og skal se afslutningen om lidt

I morgen skal vi på spirituel messe i Odense se www.astro-design.dk , samt i Ikea

Søndag skal vi til fastelavns fest med børnene på en skole

Michael

Anmeld

12. februar 2010

FrkT

I dag har vi slappet af, og jeg har handlet og sådan lidt. Og så har vi set X-Factor.

I morgen skal vi tiiiiidligt op og afsted til Herning for, sammen med mine forældre, at pakke min lillesøsters ting ned i den lastbil de gamle har lejet, og så skal vi flytte det hele til Randers, hvor hun skal bo fra 1. marts. Så vi er nok hjemme engang i starten af aftenen, puhhh..... og skal lige nævnes at min lillesøser, mens alle os andre flytter for hende, selv skal sidde og fede den hjemme ved mine forældre og forberede sig på sin svendeprøve, som hun skal op til på torsdag!

Søndag skal jeg forhåbentlig sove læææænge (Jens har i hvert fald lovet at tage formiddagsturen med hundene samt affodre katte og høns), så det burde kunne lade sig gøre! Og resten af dagen skal vi bare slappe af og hygge og herhjemme, og så skal jeg nok ordne lidt tøjvask og støvsugning...

Anmeld

12. februar 2010

Lone Jakobsen

uh vi har en dejlig vinterferie start foran os

idag har det været hygge med fredags snolder og disney sjov. imorgen skal min datter på overnatning, og min bonus søn skal ha hjælp til at få ryddet lidt ud i han værelse, inden han får et nyt (og ny istandsat) værelse.

søndag har vi bryllupsdag.....så den står i romantikens tegn....med masser af røde hjerter og hemmelige gaver og så har jeg skåret nogle dejlige bøffer ud som vi skal ha til aftensmad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.