Hva så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Mira0911

Hvad står jeres weekend på?

Iaften står den på XF.... :)

Imorgen skal vi hjælpe noget med at flytte... Meen ved ikke helt om jeg kommer med... Har fået afsindigt ondt i ryggen... Kan ikke engang hænge tøj til tørre... Går mig meget på...

Søndag skal vi til fødselsdag... Ellers står den bare på afslapning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

TbCp

Idag står den bare på afslapning og så skal jeg have smurt to kager op.

Imorgen middag skal jeg pynte kager og om aftenen skal jeg i madklub

Søndag står den på fødselsdag.... hvor jeg skal have kagerne med som overraskelse

Anmeld

12. februar 2010

Pia.

Min weekend bliver stille og rolig - Børnene skal hos deres far og han har været så sød at invitere mig med i weekenden, det er jeg rigtig glad for. Så det bliver til hygge weekend der hjemme hvor jeg ved jeg bliver forkælet  - Det er dejligt engang imellem ikk..

Så en dejlig weekend skal nydes

Rigtig god weekend

Anmeld

12. februar 2010

frk Jensen

MoarJ skriver:

Hvad står jeres weekend på?

Iaften står den på XF....

Imorgen skal vi hjælpe noget med at flytte... Meen ved ikke helt om jeg kommer med... Har fået afsindigt ondt i ryggen... Kan ikke engang hænge tøj til tørre... Går mig meget på...

Søndag skal vi til fødselsdag... Ellers står den bare på afslapning...

Heeeey...

Herhjemme sover Marcus til middag lige nu, og når han vågner skal vi ned og finde en fødselsdags gave til oldemor... nogen ide om hvad man gir en på 76 der bytter ALT`

Og så skal vi op og spise hos en veninde og hendes to drenge.. Når vi kommer hjem skal bassen puttes og jeg skal se x factor

Imorgen skal vi til fødselsdag hos min mormomr (marcus olde) hele dagen, det blir mega hyggeligt.

Søndag skal vi vist en smut i svømmehallen om formiddagen sammen med en veninde og ellers så bare slappe af resten af weekenden...

Knus

Anmeld

12. februar 2010

lion

Jeg ved ikk hvad vi skal i weekenden.

Slappe af måske.

På grund af 3 nye børn og vinterferie har de spurgt om man ville(hvis det var muligt) at holde ens barn hjemme mandag/ tirsdag i næste uge, så skal min kære spilopmager være hjemme i 4 dage. Tirdag til torsdag skal jeg har min nevø 10 år og fredag har jeg termin.

Anmeld

12. februar 2010

DK

Kirstine skal til Lalandia med hendes far og hans kæreste.

Jeg skal på job i eftermiddag og til babyshower i aften.

I morgen skal jeg på job 9-13, om eftermiddagen skal den vist stå på lidt "hjemme hygge" da vi har 4 års kærestedag i morgen. Om aftenen skal vi til voksen-fastelavnsfest udklædte som hhv Piratkaptajn (mig) og wolverine (Mikkel).

Søndag skal Mikkel og jeg have tømmermænd, og om eftermiddagen skal vi ind og se Avatar i 3D, og bagefter ud og spise på den restaurant hvor vi havde vores 1. date, for lidt sent at fejre 4 års dag!!

Så vores weekend er fuldt ud booket!!

Anmeld

12. februar 2010

LineD

Idag skal vi besøge Diana og familie herindefra og overrække dem, deres nye familie medlem, i aften skal vi sidde klistret til skærmen og forhåbentlig se 8210 blive stemt ud af XF!

I weekenden skal vi pakke gragen sammen, fjerne hundegården m.m. så det er tømt til vi flytter d. 28.

Søndag er der fælles familiemorgenmad og bagefter hjem og pakke videre :)

Anmeld

12. februar 2010

9510

I dag skal vi bare være hjemme og hygge mens far er på job

I morgen skal oliver og jeg til tupperware demo, bagefter skal vi alle 4 til fastelavnsfest hos mine forældre

Søndag skal vi hygge som familie,

Og næste uge hygger mig og ungerne alene med nogle gåture og hygge ind,

Dejligt med ferie med den store

Anmeld

12. februar 2010

Mira0911

LineD skriver:

Idag skal vi besøge Diana og familie herindefra og overrække dem, deres nye familie medlem, i aften skal vi sidde klistret til skærmen og forhåbentlig se 8210 blive stemt ud af XF!

I weekenden skal vi pakke gragen sammen, fjerne hundegården m.m. så det er tømt til vi flytter d. 28.

Søndag er der fælles familiemorgenmad og bagefter hjem og pakke videre :)

Diana herinde fra?

Anmeld

12. februar 2010

LineD

MoarJ skriver:

Diana herinde fra?

Jep, Diana med Lukas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.