Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jules skriver: Vi har været i Aalborg zoo og holde fastalavn... Det var mægtig hyggelig og aldrig har jeg fået så mange kommentarer om hvor skøn en dreng jeg har Smiler
Vi har været i Aalborg zoo og holde fastalavn... Det var mægtig hyggelig og aldrig har jeg fået så mange kommentarer om hvor skøn en dreng jeg har Smiler
Hvor er han bare SØD!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nåååååhhhhhh................sikke en masse fine prinsesser, tigre, geparder, bier, mariehøns, leoparder, karate-kids og løver.
Her er min prinsesse-brud og Grislingen.
Mette
Nååårh hvor er de fine allesammen. Jeg havde også købt den der mariehønedragt til Carla men hun kan ikke passe den. Jeg kan få hovedet og den ene arm igennem og så kommer vi ikke længere. Skide ærgerligt altså....
Så er der fastelavnsbilleder af Liva.
Tigerdyr.... eller som hun selv siger Tigerplys.
Hun skulle ellers have været pirat men da hun så havde prøvet denne dragt hos fætter Magnus var det ikke til at få hende ud af den igen
michella80 skriver: Nååårh hvor er de fine allesammen. Jeg havde også købt den der mariehønedragt til Carla men hun kan ikke passe den. Jeg kan få hovedet og den ene arm igennem og så kommer vi ikke længere. Skide ærgerligt altså....
Jeg måtte også bytte den str jeg havde købt, og klippe den op i ryggen for Amalie kunne passen den
TbCp skriver: Så er der fastelavnsbilleder af Liva. Tigerdyr.... eller som hun selv siger Tigerplys. Hun skulle ellers have været pirat men da hun så havde prøvet denne dragt hos fætter Magnus var det ikke til at få hende ud af den igen
Hvor er hun fin, det lille tigerdyr
MORJESPERSEN skriver: Jeg måtte også bytte den str jeg havde købt, og klippe den op i ryggen for Amalie kunne passen den
mega træls.....
michella80 skriver: mega træls.....
Ja men hun kom i den, så pyt med jeg klippede i den... håber jeg kan få dem solgt igen poå nette for de er da halv dyre når man skal have to stk.
Hvor er alle jers børn bare skønne i deres fastelavns tøj.
Ja lidt sent - men her er et par billeder af mine piger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128