Fastelavns-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

JustAnotherName

Så vil jeg starte en fastelavnstråd op, hvor vi kan vise vores små udklædte bavianer frem.

Bianca måtte tidligt op idag, da hun skulle afleveres af far, inden han skulle på job. Så jeg fik lige taget et par billeder af hende, meget træt, mens hun sidder og spiser et knækbrød ...hehe.
Egentligt var det planen, at hun skulle have været klædt ud som giraf.
Men hun var ikke særlig begejstret for kostumet - så det endte med at blive lidt ala sidste år, udklædt som prinsesse-fe.

Celina bliver ikke klædt ud i år....meeeen, moren kunne ikke dy sig fra, at finde lidt underholdning i, at sætte et par katte-ører og et bjørnehovede på hende.

...............     

Her er lige et par billeder fra de tidlige timer....
Det ærgrer mig lidt, at jeg ikke får oplevet Bianca udklædt, slå katten af tønden, henne i vuggestuen. Men jeg er sikker på, at de har en fest!

Jeg vil glæde mig til, også at se Jeres små udklædte.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

mama09

JustAnotherName skriver:

Så vil jeg starte en fastelavnstråd op, hvor vi kan vise vores små udklædte bavianer frem.

Bianca måtte tidligt op idag, da hun skulle afleveres af far, inden han skulle på job. Så jeg fik lige taget et par billeder af hende, meget træt, mens hun sidder og spiser et knækbrød ...hehe.
Men hun var ikke særlig begejstret for kostumet - så det endte med at blive lidt ala sidste år, udklædt som prinsesse-fe.

Celina bliver ikke klædt ud i år....meeeen, moren kunne ikke dy sig fra, at finde lidt underholdning i, at sætte et par katte-ører og et bjørnehovede på hende.

...............     

Det ærgrer mig lidt, at jeg ikke får oplevet Bianca udklædt, slå katten af tønden, henne i vuggestuen. Men jeg er sikker på, at de har en fest!

Så yndige de er sød bette fe og elsker det sidste billede af Celina, der lever hun sig vist ind i rollen

Anmeld

12. februar 2010

lion

Hvor er Celina bare sød på hendes billeder. Bianca er super flot.

Her er Cassandra som Belle fra skønheden og udyret

Anmeld

12. februar 2010

Vinker

JustAnotherName skriver:

...............     

Dejlige dejlige billeder af to dejlige dejlige piger!!!

Nååårh giraf kustumet var måske ikke liiiige tøset nok for Bianca hihi. Synes ellers det var en meget sjov ide med giraf!

Åååh Celina din lille godte. Det billede med katteørerne (nr 2) er bare for kært - lille charmetrold. Og så er det bare totalt grinern det sidste brøler- billede

Anmeld

12. februar 2010

Vinker

lion skriver:

Hvor er Celina bare sød på hendes billeder. Bianca er super flot.

Her er Cassandra som Belle fra skønheden og udyret

Hvor er Cassandra bare herlig i den kjole. En rigtig lille prinsesse!

Og sikke som din mave dog strutter Helene - Du er smuk gravid!!

Anmeld

12. februar 2010

JustAnotherName

Dejlige dejlige billeder af to dejlige dejlige piger!!!

Nååårh giraf kustumet var måske ikke liiiige tøset nok for Bianca hihi. Synes ellers det var en meget sjov ide med giraf!

Åååh Celina din lille godte. Det billede med katteørerne (nr 2) er bare for kært - lille charmetrold. Og så er det bare totalt grinern det sidste brøler- billede

Tak skal du have.
Ja, det er et godt brøle-fjæs Celina lige får lavet på det sidste foto

Der kommer vel også lidt billeder ind senere, at N.E. i udklædning ???  ....det håber jeg da! 

Anmeld

12. februar 2010

Vinker

Tak skal du have.
Ja, det er et godt brøle-fjæs Celina lige får lavet på det sidste foto

Der kommer vel også lidt billeder ind senere, at N.E. i udklædning ???  ....det håber jeg da! 

Mit lille tigerdyr er til fastelavn i vuggestuen i dag, men da jeg først gav ham tøjet på deroppe har jeg ikke nogen billeder fra i dag (så er det jo godt at Niklas Emil holdte generalprøve herhjemme for nogle dage siden)

Her er mit lille tigerdyr

Anmeld

12. februar 2010

JustAnotherName

Nuttet!!

Anmeld

12. februar 2010

lion

Rikke, jeg synes selv jeg er pænere gravid denne gang.

Hvor er Niklas Emil bare skøn som Tigerdyret

Anmeld

12. februar 2010

TbCp

Hvor er de bare fine!!!

Liva skal først fejre fastelavn på mandag, så der kommer billeder der

Til gengæld har jeg idag haft besøg af en tiger, en mariehøne og et jordbær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.