Det der med at mærke liv - hvornår skal man blive nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

lisbethita

Hejsa... Jeg synes ikke, at man skal gå rundt så lang tid og være nervøs. Det synes jeg faktisk er synd for dig - fordi ens tanker kører altså rundt. 

Jeg ville gå op til lægen og tage en snak. Hun kan jo, hvis det er, lytte til, om hun kan høre hjertelyd. Ellers ville jeg bede om en tid hos jordemoderen - hvis du ikke kan slappe af med det. 

Mit råd er at du skal følge din intuision - og du skal ikke føle, at du er til besvær! Få det undersøgt - hvis det plager dig for meget! Det fornemmer jeg lidt det gør.

Held og lykke - hvadend du bestemmer dig for :-) 

KH Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

minmau

Sanne og Nicklas skriver:

mener faktisk at man i uge 20 skal kunne mærke liv hverdag dog sidder jeg og bliver lidt i tvivl om det først er uge 25, men når du er nrvøs syntes jeg du skal ringe til din læge eller jordmoder.

Ej, det er sådan at de fleste mærker liv for første gang i uge 20 (for førstegangsgravide) men derefter er det helt normalt at det går lidt op og ned med hvor meget man mærker. Fra uge 28 skal man mærke liv hver dag, meeeen det er der jo nogle uger til! Du behøver ikke være nervøs, du skal nok komme til at mærke meget mere liv om nogle dage/uger

Anmeld

13. februar 2010

FruEllingsen

lige en opdate.

Havde besluttet mig for at ringe til jordmoderen da jeg fik fri fra arbejde igår. men der var telefontiden slut, så de henviste til at ringe til fødegangen ved akutte tilfælde. det syntes jeg alligelev var drastisk nok at gøre.

Da jeg kommer hjem og får lagt mig på sofaen, begynder han endelig at sparke inde i maven. så jeg kunne ånde lettede op.

Han har også været aktiv i dag, så det er dejligt

Anmeld

13. februar 2010

lululupo

jubiiiiiiiii, dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.