Mini test: hvilken budgettype er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

Michael healer

Kan se at det passer for mange af jer, men underligt der er nogle af jer der ikke syntes det passer, hvad kan grunden være til dette ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Maria.

Den fornuftige.
Kendetegn: Fornuft og planlægning. Du har et budget. Regninger betales til tiden, og du har en økonomisk reserve til uforudsete udgifter. Dog vil du helst ikke bruge mere tid på det end højst nødvendigt.

Det passer helt fint på mig. Jeg kan ikke sove om natten hvis der ikke er styr på finanserne, jeg vil hellere betale alle mine regninger end at købe den kjole jeg har gået og savlet over den sidste måned, selvom jeg har mest lyst til kjolen!

Anmeld

12. februar 2010

Pige2009

Den fornuftige
Kendetegn: Fornuft og planlægning. Du har et budget. Regninger betales til tiden, og du har en økonomisk reserve til uforudsete udgifter. Dog vil du helst ikke bruge mere tid på det end højst nødvendigt.

Det passer næsten på mig. Jeg er en kontrolfreak og det gælder også min økonomi. Jeg er sparsommelig på grænsen til nærige, ville nogen nok sige  Dog elsker jeg at bruge tid på økonomien, og handler gerne aktier på hobbybasis.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.