Så så man lige mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

Bondepigen

Vinker skriver:

Nej du er bestemt ikke en svag person - Det kræver nemlig en del at være så åben og ærlig som du er ved at skrive dette til os herinde!

Jeg er glad for at høre at hende psykiateren forstod dig rigtigt og at hun sagde nogle ting du kunne bruge til noget. Det må helt sikkert være en form for befrielse at høre hende sige de ting som du måske selv har svært ved at sætte ord på og også høre at hun opfatter dig rigtigt!

Kan godt forstå du ser frem til at blive førtidspensionist. Ufatteligt at du har kæmpet så mange år. Det er jo helt til grin! Og som du selv skriver så blir det uden tvivl rart for dig at have det som forsvar når folk spørger hvad du laver! En lille hvid løgn er helt iorden - Jeg havde gjort det samme!

Tusind tak søde Rikke.

Ja, jeg er osse meget glad for, at hun forstod mig, og havde samme opfattelse af mig som jeg selv har. Det var helt sikkert en succesoplevelse, og er faktisk stadig helt oppe og ringe over det. Men det er nok osse fordi jeg var SÅ nervøs inden. Det er jo hele min fremtid, det handler om, så jeg var så bange for om jeg nu blev forstået rigtigt...

Ja 14 år er til grin, men de har hele tiden begrundet det med at det er fordi jeg er så ung, og at jeg skal ud, så jeg ikke tænker alt for meget osv... Men hvorfor, når nu det er hjemme jeg fungerer og ude, at jeg slet ikke fungerer? Og så har de en opfattelse af at jeg ikke har noget netværk, fordi jeg har socialfobi, så det ville de jo have at jeg skulle have. Jeg ved ikke, hvorfor de tror jeg intet netværk har, for har fortalt dem igen og igen, at jeg har et dejligt netværk, meeen de må jo have haft halm i ørerne...

Psykiateren var heldigvis helt enig i at jeg har behov for ro til at kunne eksistere og være der helt for Emma... Jeg bliver nemlig let stresset...

Tak for dine søde ord endnu engang!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.