Skatten er kommet hjem:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

Valle81

Malene Aagaard skriver:

Nøøøøøj... er pisse misundelig - gud hvor er den bare fin

Kan godt forstå du er misundelig:0)

kommer til at bryde Jantelovern, for jeg synes faktisk også den er ret misundelses værdig:0)

Ups, thi hi:0)

Men nøj hvor jeg også synes det findes MEGa meget lækkert ny. Falder i svimer hver gang jeg tager i babysam:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

TbCp

Valle81 skriver:

Tak:0)

Åhh Juno, klassiker og skøn. Sådan en sov min søster og jeg også i som barn. Min mor havde købt den på et loppemarked for en 50,-:0) hverken min mor eller damen der solgte den har vidst hvad det var.

Men en dag gik det vist op for min mor. Den er også sat i stand og står som børneseng ude hos mine forældre, den ville min mor ikke af med:0)

Elsker bare sådanne ting, historien, følelsen og magien:0)

Christina

Min nevø er kun 1/2 år ældre end min datter så jeg har længe gået og stukket til min søster om han ikke snart skulle over i en anden seng

Jeg har selv lige malet vores...

Og ja for pokker nogle priser de sælges til!

Fede er de!

Anmeld

11. februar 2010

Valle81

TbCp skriver:

Min nevø er kun 1/2 år ældre end min datter så jeg har længe gået og stukket til min søster om han ikke snart skulle over i en anden seng

Jeg har selv lige malet vores...

Og ja for pokker nogle priser de sælges til!

Fede er de!

Ja for sulan de er dyre, og er alt for nærrig til at købe fra ny:0)

Jeg har også plaget min mor, men nej siger hun, du har også en søster, og hvis i nu før samtidig hvem skal så have og ikke osv. Nej siger hun:0)

Anmeld

11. februar 2010

Klumpe-dumpe

Min Malucca sov i en nøjagtig magen til vugge.... -Den har morfar også puttet i som baby...

Anmeld

12. februar 2010

Valle81

malucca09 skriver:

Min Malucca sov i en nøjagtig magen til vugge.... -Den har morfar også puttet i som baby...

Ej hvor sjovt:0)

Anmeld

12. februar 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Åhh, så har vi fået skatten hjem, eller jeg mener vuggen:0)

jeg og min søster har selv soet i den da vi var spæde, da var den dog brun og med brunt stof osv, men da jeg ventede min datter satte min mor den total i stand:0) Det er så 6 år siden og den har stået på loftet i over 5 år:0)

Men nu er der jo kun 4 uger til termin, så nu skulle den ned fra loftet og samles igen:0)

Og åhh hvor jeg elsker den, synes den er så smuk og romantisk og min mor har gjort sig så umage. Glæder mig så vildt til vores lille nye vidunder skal sove deri:0)

Knus

Christina, som er helt i syvende himmel og lige skal give "vuggeranden" et par sting så den sidder helt tæt til vuggen:0)

Hvor er den flot... :)

Anmeld

12. februar 2010

Valle81

MoarJ skriver:

Hvor er den flot...

Tak:0) Nu er dyner og sengelinned også vasket så nu står den bare og venter og venter;:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.