Skatten er kommet hjem:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

Valle81

Åhh, så har vi fået skatten hjem, eller jeg mener vuggen:0)

jeg og min søster har selv soet i den da vi var spæde, da var den dog brun og med brunt stof osv, men da jeg ventede min datter satte min mor den total i stand:0) Det er så 6 år siden og den har stået på loftet i over 5 år:0)

Men nu er der jo kun 4 uger til termin, så nu skulle den ned fra loftet og samles igen:0)

Og åhh hvor jeg elsker den, synes den er så smuk og romantisk og min mor har gjort sig så umage. Glæder mig så vildt til vores lille nye vidunder skal sove deri:0)

Knus

Christina, som er helt i syvende himmel og lige skal give "vuggeranden" et par sting så den sidder helt tæt til vuggen:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

wamse

Hvor er den flot

Anmeld

11. februar 2010

SaNiNa

Den er bare så fin kan virkelig godt forstå du er helt oppe at vende

Iiih hvor ville jeg osse bare gerne have haft så en vugge som gik i arv men dt har vi desværre ikke, men så har vi nogle gamle tøjer som er helt tilbage fra da min oldemor var baby, som går i arv.

Den er jeg osse bare super glade for.

Anmeld

11. februar 2010

Valle81

wamse skriver:

Hvor er den flot

Taak:0)

Anmeld

11. februar 2010

Valle81

Sanne og Nicklas skriver:

Den er bare så fin kan virkelig godt forstå du er helt oppe at vende

Iiih hvor ville jeg osse bare gerne have haft så en vugge som gik i arv men dt har vi desværre ikke, men så har vi nogle gamle tøjer som er helt tilbage fra da min oldemor var baby, som går i arv.

Den er jeg osse bare super glade for.

He he, lidt for meget oppe og vende:0) min kære kæreste er ved at få spat, og mener virkelig jeg er ved at bygge rede for hårdt:0)

Er også lige ved at vaske dyner, farver lige noget af Asta's gamle hvide tøj blåt osv.

Kan da slet ikke se hvad han snakker om:0) he he

Åhh hvor hyggeligt med de trøjer, det gør bare noget helt specielt ved en at have sådan en ting, der er gået igen i familien:0)

christina

Anmeld

11. februar 2010

TbCp

Valle81 skriver:

jeg og min søster har selv soet i den da vi var spæde, da var den dog brun og med brunt stof osv, men da jeg ventede min datter satte min mor den total i stand:0) Det er så 6 år siden og den har stået på loftet i over 5 år:0)

Men nu er der jo kun 4 uger til termin, så nu skulle den ned fra loftet og samles igen:0)

Og åhh hvor jeg elsker den, synes den er så smuk og romantisk og min mor har gjort sig så umage. Glæder mig så vildt til vores lille nye vidunder skal sove deri:0)

Knus

Christina, som er helt i syvende himmel og lige skal give "vuggeranden" et par sting så den sidder helt tæt til vuggen:0)

Nej hvor er den fin!

Det er også lidt sjovt at have noget man selv har sovet i.

Min datter sover i en gammel juno seng som jeg og mine søskende, + fætre/kusiner og mine nevøer alle har sovet i

Anmeld

11. februar 2010

Malene84

Valle81 skriver:

Knus

Nøøøøøj... er pisse misundelig - gud hvor er den bare fin

Anmeld

11. februar 2010

SaNiNa

Valle81 skriver:

He he, lidt for meget oppe og vende:0) min kære kæreste er ved at få spat, og mener virkelig jeg er ved at bygge rede for hårdt:0)

Er også lige ved at vaske dyner, farver lige noget af Asta's gamle hvide tøj blåt osv.

Kan da slet ikke se hvad han snakker om:0) he he

Åhh hvor hyggeligt med de trøjer, det gør bare noget helt specielt ved en at have sådan en ting, der er gået igen i familien:0)

christina

Man kan da aldrig bygge for lidt rede, det er så dejlig og hyggeligt... glæder mig helt til nr to, og tænk hvis det så bliver en pige så starter jeg jo helt forfra hihi

Anmeld

11. februar 2010

Pia.

Ej hvor er den altså fin... Og hvor er det da en sjov historie at den går sådan i arv....

Knus Pia.

Anmeld

11. februar 2010

Valle81

TbCp skriver:

Nej hvor er den fin!

Det er også lidt sjovt at have noget man selv har sovet i.

Min datter sover i en gammel juno seng som jeg og mine søskende, + fætre/kusiner og mine nevøer alle har sovet i

Tak:0)

Åhh Juno, klassiker og skøn. Sådan en sov min søster og jeg også i som barn. Min mor havde købt den på et loppemarked for en 50,-:0) hverken min mor eller damen der solgte den har vidst hvad det var.

Men en dag gik det vist op for min mor. Den er også sat i stand og står som børneseng ude hos mine forældre, den ville min mor ikke af med:0)

Elsker bare sådanne ting, historien, følelsen og magien:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.