Hej..
Ja jeg er osse den jaloux type desværre
Ikke sådan at det er over i det helt overdrevet men der er nogen små ting der af og til nager mig..
Ting der ligger til grund for at jeg pludselig er blevet det kan jo være mange men jeg tror det bunder ud i at jeg i tre af mine gamle forhold havde en kæreste der var utro og at de to sidste forheld er jeg blevet udnyttet og svigtet.
Som sådan har jeg det fint med mig selv men tænker da nogen gange over at man da godt kan se at jeg har født to børn og at jeg i mine "unge" år var direkte fed og har de sidste tre år tabt 36 kg.
dette kan jo godt ses i form af lide løst hud men jeg er nu glad nok for vægten ikke siger 105 mere 
Min kæreste ved det hele og han ved osse godt at det er i det første forhold at jeg er det i og han er meget forstående og bliver aldrig sur eller noget.
Det skal nok lige nævnes at han selv er det da hans ex ogge bedrog ham og det har gjort at han jo er utryg og bange for jeg osse gør det...
Vi er meget åbne om det her ved os og der er ingen af os der bliver sure eller andet hvis der dukker et eller andet "dumt" op som man nævner eller kommentere.
Vi har osse hinandens koder til FB og til hinandens mails så hvis der nogen tvivl kan man jo bare gå ind og kigge..
Jeg er nok en smule værre end min kæreste og det bunder jo nok ud i at jeg er en smule ældre end ham også er jeg jo dybest set bare bange for han finder en eller anden lækkermås på 20 i stedet for en på 28 som mig med et par deller hist og pist 
Også er hans exér osse nogen "små" piger som der osse er en anden en der skriver herinde..
Men ja han havde jo nok ikke valgt at satse på mig hvis ikke han var tilfreds med det han ser og man kan sige han havde rig mulighed for at finde en anden da jeg i starten ikke rigtigt vidste om vi kunne blive et par pga hans alder og fordi jeg havde to børn og ja der var mange ting jeg var usikker på.
Men han holdte ved og beviste gang på gang at det var MIG han ville og ja så måtte jeg jo give mig 
Ville ønske hele min jalouxi ville komme væk men der går nok lidt inden den er forsvundet helt selvom den er forsvundet meget her det sidste halve år.....
Så du er bestemt ikke den eneste i den båd