vil ikke have mme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

LineD

Sanne og Nicklas skriver:

kan man købe det på brik osse?

Jeg har endnu ikke set det syrnede på brikker, men hvis du gerne vil prøve det uden at skulle købe en hel pakke, kan jeg da sende dig et par portioner af Liam's?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

SaNiNa

hc=k skriver:

Altså som min SP sagde så er det ikke jordens undergang når de er så "store", hun synes det var synd at tvinge barnet når han alligevel skal vendes af med mme når han bliver 1 år. Kristopher fra sådan nogle multivitaminer med 100% af alt og de er bare skide gode. Nu er han 10 måneder og ja han mangler bestemt ikke noget..

tror det skal overvejes vores sp er nemlig på ferie ind til mandag... det jo bare typisk når man har brug for at snakke om kost igen igen.

Tør ikke bare at lade være med at give ham det, da han jo ikke lige frem er den som tager noget på sidst vi var ved sp hvade han taget 100g på, på 1 månede selvom han æder helt vild

Anmeld

11. februar 2010

SaNiNa

LineD skriver:

Jeg har endnu ikke set det syrnede på brikker, men hvis du gerne vil prøve det uden at skulle købe en hel pakke, kan jeg da sende dig et par portioner af Liam's?

ej hvor er du altså søde.

men tror faktisk stadig vi har noget Profylac, det fik han jo da han var helt lille pga allerig.

kigger lige efter når manden kommer hjem.

Du er altså sød

Anmeld

11. februar 2010

hc=k

tror det skal overvejes vores sp er nemlig på ferie ind til mandag... det jo bare typisk når man har brug for at snakke om kost igen igen.

Tør ikke bare at lade være med at give ham det, da han jo ikke lige frem er den som tager noget på sidst vi var ved sp hvade han taget 100g på, på 1 månede selvom han æder helt vild

Er der ikke en du kan ringe til når di egen er på ferie??
Her hvor jeg bor er der 4-5 stykker man kan ringe til og spørge om alting.

Hvis du kan få bare lidt i ham så er det jo godt.
Ellers prøv det der hedder Babymælk, det fås på brikker og de smager lidt som fløde ( jooo tak har smagt på dem )

Anmeld

11. februar 2010

SaNiNa

hc=k skriver:

Er der ikke en du kan ringe til når di egen er på ferie??
Her hvor jeg bor er der 4-5 stykker man kan ringe til og spørge om alting.

Hvis du kan få bare lidt i ham så er det jo godt.
Ellers prøv det der hedder Babymælk, det fås på brikker og de smager lidt som fløde ( jooo tak har smagt på dem )

Jo der er masse har det bare bedst med at snakke med vores egen da hun jo "kender" ham.

Idag har han vel drukket 120-30 stykker og 250ml vand så vi ved jo godt hvad han vil have af drikke

Anmeld

11. februar 2010

LineD

ej hvor er du altså søde.

men tror faktisk stadig vi har noget Profylac, det fik han jo da han var helt lille pga allerig.

kigger lige efter når manden kommer hjem.

Du er altså sød

Nu får jeg jo helt røde kinder , ja det kunne da være han bedre kan lide Profylac, ellers så skriver du bare en PB, så er der lidt syrnet på vej til jer ;)

Anmeld

11. februar 2010

Diana...

Måske han bare ikke vil det mere måske han bare siger STOP nu. Jeg kender flere der stoppet med mme ved 10 11 måneders alderen.

Anmeld

11. februar 2010

SaNiNa

LineD skriver:

Nu får jeg jo helt røde kinder , ja det kunne da være han bedre kan lide Profylac, ellers så skriver du bare en PB, så er der lidt syrnet på vej til jer

vi får lige kigget efter Profylac er jo heller ikke vildt billigt og hvis han nu ikke gider mme mere så så vi jo holde på og gå nye veje. tror heller ikke det bliver sjovt for vores dp far hvis han skal kæmpe med at få det i ham.

Anmeld

11. februar 2010

SaNiNa

DianaMoar skriver:

Måske han bare ikke vil det mere måske han bare siger STOP nu. Jeg kender flere der stoppet med mme ved 10 11 måneders alderen.

ja tror ikke hn gider det vand er jo mere spændende og han drikker jo mere vand.

Det er bare så svært når han heller ikke tage på selvom han få fløde og smør i alt sin mad.

hihi ja men der er jo længe til han bliver 10-11 måneder

Anmeld

11. februar 2010

hc=k

Jo der er masse har det bare bedst med at snakke med vores egen da hun jo "kender" ham.

Idag har han vel drukket 120-30 stykker og 250ml vand så vi ved jo godt hvad han vil have af drikke

Dengang med Kris der rystede han på hovedet og hylede hvis han kunne lugte at det var mme, hvis så endelig vi fik han til at åbne munden fordi han jo var tørstig så var han lige ved at brække sig over det... Man finder hurtigt ud af hvad de kan lide og ikke kan lide..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.