vil ikke have mme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.655 visninger
31 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

SaNiNa

Nicklas bliver ikke ammet mere, og vi har indtil for nydelig ikke haft de store problemer med at få mme i ham, men nu gider han det bare ikke mere.

Vi har forsøgt med flere forskellige mærker de sidste par dage og han drikker max 200ml og så få han ca 50ml via grød.

hvis vi så tilbyder ham et glas vand drikker han det uden nogen problemer og vil osse gerne have mere end det ene glas.

Mit spørgsmål er så om der er noget vi kan give ham noget som et supplemant til mme, det fører jo ingen steder hen at tving mme i ham. (sp anbefaler at han få mme til han iverfald er 1 år da han jo som i ved ikke tager ret meget på)

Håber i kan hjælpe os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

kiroo

har du prøvet at give ham det i en kop..?

Anmeld

11. februar 2010

SaNiNa

kiroo skriver:

har du prøvet at give ham det i en kop..?

jeps han drikker ikke af andet, flaske har han aldrig rigtig gidet

Anmeld

11. februar 2010

LineD

Sanne og Nicklas skriver:

Nicklas bliver ikke ammet mere, og vi har indtil for nydelig ikke haft de store problemer med at få mme i ham, men nu gider han det bare ikke mere.

Vi har forsøgt med flere forskellige mærker de sidste par dage og han drikker max 200ml og så få han ca 50ml via grød.

hvis vi så tilbyder ham et glas vand drikker han det uden nogen problemer og vil osse gerne have mere end det ene glas.

Mit spørgsmål er så om der er noget vi kan give ham noget som et supplemant til mme, det fører jo ingen steder hen at tving mme i ham. (sp anbefaler at han få mme til han iverfald er 1 år da han jo som i ved ikke tager ret meget på)

Håber i kan hjælpe os

Bumbum, ved ikke helt om i har prøvet det syrnede mme? Efter Liam smagte det nægter han at drikke andet... men han er selvfølgelig ikke så gammel... Men det syrnede har en anden smag, så  måske det kunne vække lidt interesse.

Anmeld

11. februar 2010

SaNiNa

LineD skriver:

Bumbum, ved ikke helt om i har prøvet det syrnede mme? Efter Liam smagte det nægter han at drikke andet... men han er selvfølgelig ikke så gammel... Men det syrnede har en anden smag, så  måske det kunne vække lidt interesse.

Hvad mærke er det i giver?

Anmeld

11. februar 2010

hc=k

Da min Kristopher var 8 månedet ville han ikke have mme længere. Jeg har så aldrig ammet så jeg ved jo ikke om du kan bruge mit svar til noget.

Da han sagde nej tak til mme lige meget hvordan jeg lavede det eller hvad jeg kom det i så måtte vi stoppe. Min SP sagde at jeg skulle give ham vitaminpiller og ekstra kalk. Jeg ved ikke hvor gammen Nicklas er så jeg ved ikke om han kan tygge, men det var det råd jeg fik.

Har du prøvet andre mærker mme??

Hipp er sødere end alomin og nan så måske er det forsøget værd.

Anmeld

11. februar 2010

LineD

Hvad mærke er det i giver?

Det hedder "Beauvais syrnet modermælkserstatning".

(Nok det samme som den grønne syrnede allomin).

Anmeld

11. februar 2010

SaNiNa

hc=k skriver:

Da min Kristopher var 8 månedet ville han ikke have mme længere. Jeg har så aldrig ammet så jeg ved jo ikke om du kan bruge mit svar til noget.

Da han sagde nej tak til mme lige meget hvordan jeg lavede det eller hvad jeg kom det i så måtte vi stoppe. Min SP sagde at jeg skulle give ham vitaminpiller og ekstra kalk. Jeg ved ikke hvor gammen Nicklas er så jeg ved ikke om han kan tygge, men det var det råd jeg fik.

Har du prøvet andre mærker mme??

Hipp er sødere end alomin og nan så måske er det forsøget værd.

uuuh tænkte osse lidt på om han skal til at have ekstra kalk og så vitaminpiller for han gider jo ikke mme.

han bliver 8 måneder på lørdag

Anmeld

11. februar 2010

SaNiNa

LineD skriver:

Det hedder "Beauvais syrnet modermælkserstatning".

(Nok det samme som den grønne syrnede allomin).

kan man købe det på brik osse?

Anmeld

11. februar 2010

hc=k

uuuh tænkte osse lidt på om han skal til at have ekstra kalk og så vitaminpiller for han gider jo ikke mme.

han bliver 8 måneder på lørdag

Altså som min SP sagde så er det ikke jordens undergang når de er så "store", hun synes det var synd at tvinge barnet når han alligevel skal vendes af med mme når han bliver 1 år. Kristopher fra sådan nogle multivitaminer med 100% af alt og de er bare skide gode. Nu er han 10 måneder og ja han mangler bestemt ikke noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.