Var det så forkert??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

Amelia<3

Anonym skriver:

Ja... jeg tror også, at det med tid er en god ting. Når jeg kommer hjem er der gået 6 dage siden. MEN det vil virke unaturligt, hvis jeg overhovedet ikke kontakter hende fx via sms - og måske bare spørger om det går godt for hende efter de er kommet hjem. Så...kan jeg altid senere efter 1 uge eller noget spørge om hun har energi til jeg kigger forbi.

Selvfølgelig vil jeg snakke med hende - og heldigvis ved hun godt, at jeg er sådan, så luften kan blive renset... det har vi nemlig talt om en gang :-)

Det er en go ide at du vil skrive til hende og spørger hende hvordan det går, så hun ved at hun er ikke glemt

endnu engang held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Musse1978

Du skal huske på, at hun lige er blevet mor! Og så reagerer man helt helt anderledes end normalt. Giv hende tid til at sunde sig.

Lisa

Anmeld

11. februar 2010

Anonym trådstarter

Musse1978 skriver:

Du skal huske på, at hun lige er blevet mor! Og så reagerer man helt helt anderledes end normalt. Giv hende tid til at sunde sig.

Lisa

Tak Lisa.... det skal jeg huske!! 

Anmeld

11. februar 2010

Loggidut

umiddelbart vil jeg skynde mig at ringe hende op, få en god snak med hende...hvis hun virkelig er kommet så tæt på, skal et venskab kunne holde til du snakker med hende om det.

Jeg tror det måske handler om at være bange for ikke at kan give for det samme beløb, når engang der skal gives en gave den anden vej.

men ring til hende...

pøj pøj med det.

Anmeld

11. februar 2010

Anonym trådstarter

Loggidut skriver:

umiddelbart vil jeg skynde mig at ringe hende op, få en god snak med hende...hvis hun virkelig er kommet så tæt på, skal et venskab kunne holde til du snakker med hende om det.

Jeg tror det måske handler om at være bange for ikke at kan give for det samme beløb, når engang der skal gives en gave den anden vej.

men ring til hende...

pøj pøj med det.

Hmmm....jeg havde også først tænkt mig at ringe - men var lidt i tvivl om, hvad der var bedst. Når jeg kommer hjem igen, så kunne jeg evt. prøve at ringe. Der har hun haft 3 hele dage hjemme... jeg har det bare normalt bedst med at tale om sådanne ting face to face...

Jeg tænker lige over det, men kan se, at du har en pointe. TAK!! Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.