Hejsa ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

FrkC

stoffermus skriver:

Hej med jer

Jeg er ny her inde og syntes det virker som en rigtig go side med nogle søde mennesker. Mig og min kæreste prøver at få et barn men desværre er der gået 7 måneder uden held.

Havde ikke forstillet mig at det ville ta så længe da vi begyndte for jeg har en søn på 2 et halvt år (dog fra et andet forhold) men det lykkedes i første forsøg. Så det har været en hård tid med mange tanker og bekymringer... og har læst side op og side ned på nettet om graviditet og barnløshed undersøgelser osv... og hver gang jeg troede den var der så kom min mens.  og der sad jeg så og følte mig dum og tudet som pisket...

Jeg har ikke haft nogen at dele det med da vi gerne vil holde det hemmeligt til jeg ca. er 3 mrd henne pga. risiko for spontan abort. (ja hvis jeg overhovedet kan blive gravid) så derfor er jeg her... det ville være dejligt med nogen i samme båd at dele det hele med da det fylder enormt og man kan blive helt sindsyg af det.

Hejsa

Velkommen fra mig oss

Håber du bliver rigtig glad for at være her. Det er en rigtig side hvor man virkelig kan få hjælp, gode råd eller bare et cyber-kram hvis man er lidt nede

Håber snart i får to streger

Camilla, som prøver på 13. måned..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Velkommen til

Kender godt det med at blive lidt småskør af projektet.

Krydser fingre for at den snart er der.

Er sikker på du bliver glad for sitet. Det er et godt sted hvor man kan få svar på en masse, og en masse cyber omsorg.

Kh Alexis som har prøvet i 16 mdr uden held og stadig håber på at blive mor i år

Anmeld

11. februar 2010

stoffermus

Tusind tak alle sammen

Har allerede fundet ud af at baby.dk kan være en seriøs tids-sluger. Har masser af tid idag da manden først er hjemme kl 21 og min lille prins er ude ved sin mormor på besøg.

men glæder mig helt vildt til at få ham hjem imorgen utoligt så meget man savner dem selv om de kun er væk i 1 dag

Jeg krydser fingre for jer alle sammen som også går og venter på en positiv graviditetstest og stort TILlYKKE til jer der venter barn håber det snart bliver min tur også.

Det betyder virkelig meget at folk er så åbne her inde og villige til at dele deres oplevelser... det kan gøre ventetiden lidt mere til at holde ud og vil da også gøre mit bedste for at svare hvis i skulle have et spørgsmål om noget... ses online

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.