Hejsa ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

stoffermus

Hej med jer

Jeg er ny her inde og syntes det virker som en rigtig go side med nogle søde mennesker. Mig og min kæreste prøver at få et barn men desværre er der gået 7 måneder uden held.

Havde ikke forstillet mig at det ville ta så længe da vi begyndte for jeg har en søn på 2 et halvt år (dog fra et andet forhold) men det lykkedes i første forsøg. Så det har været en hård tid med mange tanker og bekymringer... og har læst side op og side ned på nettet om graviditet og barnløshed undersøgelser osv... og hver gang jeg troede den var der så kom min mens.  og der sad jeg så og følte mig dum og tudet som pisket...

Jeg har ikke haft nogen at dele det med da vi gerne vil holde det hemmeligt til jeg ca. er 3 mrd henne pga. risiko for spontan abort. (ja hvis jeg overhovedet kan blive gravid) så derfor er jeg her... det ville være dejligt med nogen i samme båd at dele det hele med da det fylder enormt og man kan blive helt sindsyg af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Low

stoffermus skriver:

Hej med jer

Jeg er ny her inde og syntes det virker som en rigtig go side med nogle søde mennesker. Mig og min kæreste prøver at få et barn men desværre er der gået 7 måneder uden held.

Havde ikke forstillet mig at det ville ta så længe da vi begyndte for jeg har en søn på 2 et halvt år (dog fra et andet forhold) men det lykkedes i første forsøg. Så det har været en hård tid med mange tanker og bekymringer... og har læst side op og side ned på nettet om graviditet og barnløshed undersøgelser osv... og hver gang jeg troede den var der så kom min mens.  og der sad jeg så og følte mig dum og tudet som pisket...

Jeg har ikke haft nogen at dele det med da vi gerne vil holde det hemmeligt til jeg ca. er 3 mrd henne pga. risiko for spontan abort. (ja hvis jeg overhovedet kan blive gravid) så derfor er jeg her... det ville være dejligt med nogen i samme båd at dele det hele med da det fylder enormt og man kan blive helt sindsyg af det.

Jeg ville bare sige velkommen og at jeg håber du synes denne side er fed for det synes jeg .

Og så ville jeg også sige sige at min eks og jeg havde overhoved ikke planlagt at blive gravide selv om vi havde ubeskyttet sex i et år.. jeg blev først gravid efter et år og nogle mennesker siger jo at man kan have sværre ved at blive gravid hvis man stresser over det og vildt gerne vil være gravid her og nu men hos mig gik der et hel år og jeg havde ikke overvejet tanken om at blive gravid..

for at i nok skal nå det

Anmeld

11. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Velkommen til siden Jeg håber du bliver glad for det og der er en masse dejlige kvinder du kan tale med herinde, som måske sidder i samme båd som dig Jeg er ked af at høre det ikke lige er lykkedes jer endnu, men er sikker på det nok skal komme !

Knus og endnu engang velkommen til Baby.dk

Jeg hedder forresten Sabrina, 18 år og venter første barn om lidt 37+1...

Anmeld

11. februar 2010

stoffermus

Tak for velkomsten

Håber også at det lykkes denne gang og jeg kan bruge siden til at stresse lidt ned og få modet tilbage. Der skal jo også gå et år før man undersøger om der er noget galt.

Tillykke med den lille spire i maven  

Og igen tusind tak for den varme velkomst

Anmeld

11. februar 2010

Josesmor

Hejjj og velkommen til!!!!

Vi har prøvet i 10 måneder nu. Det har været hårdt med psykiske op og ned ture.. Men jeg har besluttet mig for at forsøge at ligge tankerne lidt fra mig og se hvad der så sker

Men så snart der er gået 12 måneder, ringer jeg helt sikkert til lægen  Hjælllp...

Jeg håber helt bestemt du bliver glad for siden.., det er jeg helt bestemt... Vil også gerne holde det hemmeligt for min familie til de 3 måneder er gået og kan derfor få svar på mange ting herinde..

Sama

Anmeld

11. februar 2010

håber snart det er os

velkommen til du bliver helt sikkert glad for baby dk

tænkt positiv du har allerede en dreng så selvfølgelig kan du blive gravid men det kan godt tage noget tid

jeg for dig

Anmeld

11. februar 2010

Malthesmoar

stoffermus skriver:

Hej med jer

Velkommen til

Her skal du nok få gode råd og varme tanker

Mvh

Anmeld

11. februar 2010

brummeline

hejsa og velkommen til. håber du bliver glad for denne side. det er vi nemlig

Anmeld

11. februar 2010

Pia.

Velkommen til Baby.dk ... Håber du bliver glad for at være her inde... Det er en rigtig god side og der er mange søde mennesker her inde...

Jeg selv hedder Pia er 31 år og mor til Mikkel på 11 år, Mille på 7 år og Mads på 4 år.

Anmeld

11. februar 2010

Michael healer

stoffermus skriver:

Hej med jer

Stort velkommen til, du skal nok blive glad for at være her inde

Jeg er ret sikker på der nok er nogle som skal kunne give dig/jer nogle gode råd omkring det

Jeg vil da også lige benytter lejligheden til at krydse en masse    og håber de så hjælper jer på godt på vej

Mange varme hilsner

Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.