aftaler er da til for atblive overholdt ik...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

LineD

Sujan skriver:

Hvordan kan i ryge i RKI? Har din mand lånt penge for at låne til sin bror? Så kan han vel selv overtage lånet nu?

Også min tanke, det må da kunne overføres til din svoger, hvis det er fordi "regningen" står i din mands navn, så skal svoger jo bare indvilge i at overtage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

kiroo

LineD skriver:

Også min tanke, det må da kunne overføres til din svoger, hvis det er fordi "regningen" står i din mands navn, så skal svoger jo bare indvilge i at overtage.

det kan han ikke bare når han selv står i rki, så ville de jo ikke have han overtager... har undersøgt det..

Anmeld

11. februar 2010

LineD

kiroo skriver:

det kan han ikke bare når han selv står i rki, så ville de jo ikke have han overtager... har undersøgt det..

Nåå for søren, nej så kan jeg godt se det.

Anmeld

11. februar 2010

kiroo

LineD skriver:

Nåå for søren, nej så kan jeg godt se det.

ja det er noget værre lort.. han har lige ringet til min mand og spurgt om han var sur, bare fordi vi gerne ville have de film han lånte i sommers.. så sagde han bare nej men det er kitt.. så hvis jeg ikke får penge her til den første får han lige en sang fra de varme lande..

Anmeld

11. februar 2010

LineD

kiroo skriver:

ja det er noget værre lort.. han har lige ringet til min mand og spurgt om han var sur, bare fordi vi gerne ville have de film han lånte i sommers.. så sagde han bare nej men det er kitt.. så hvis jeg ikke får penge her til den første får han lige en sang fra de varme lande..

Det kan jeg sku godt forstå Det er også typisk at man gør noget i bedste mening og så bliver man nærmest pisset på som den rødeste brandhane i hundegården...

Anmeld

11. februar 2010

kiroo

LineD skriver:

Det kan jeg sku godt forstå Det er også typisk at man gør noget i bedste mening og så bliver man nærmest pisset på som den rødeste brandhane i hundegården...

det er jo det...
det p..... mig bare af at de bruger sindsygt mange penge på alt muligt, men ikke kan betale de skide 500, og så skulle jeg bare være glad og tilfreds.. og ønske dem god tur til lalandia, tyrkiet, kærlighedstur til berlin og til koncerter(3 stk vel og mærke i jylland) og såerderalle deres andre omlevelser som sommerland og alt hvad der koster... og dette er bare hvert år. og hvert andet år køber deså en hund til 10.000... gu fand er jeg galllllog tosset

Anmeld

11. februar 2010

LineD

kiroo skriver:

det er jo det...
det p..... mig bare af at de bruger sindsygt mange penge på alt muligt, men ikke kan betale de skide 500, og så skulle jeg bare være glad og tilfreds.. og ønske dem god tur til lalandia, tyrkiet, kærlighedstur til berlin og til koncerter(3 stk vel og mærke i jylland) og såerderalle deres andre omlevelser som sommerland og alt hvad der koster... og dette er bare hvert år. og hvert andet år køber deså en hund til 10.000... gu fand er jeg galllllog tosset

Det kan jeg den undelyme godt forstå! Synes da han trænger til en gevaldig opsang, man må jo prioritere syne penge, og når "terminen" er betalt så kan man bruge resterne til tant og fjas, at han vil være bekendt at sætte jer i forlegenhed ved ikke at betale tilbage!!!

Puha, har selv prøvet det, men heldigvis slet ikke i den størrelses orden, men man bliver jo ligeså gal når betalingerne ikke falder som aftalt, eller i samme størrelse som aftalt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.